کد خبر : 1844017 | 25 شهریور 1401 ساعت 22:02 | 27.5K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی؛ یوردی کرویف مدیر ورزشی جدید بارسا شد

یوردی کرویف، بازیکن سابق بارسلونا، به عنوان مدیر ورزشی جدید این باشگاه معرفی شد.

رسمی؛ یوردی کرویف مدیر ورزشی جدید بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، یوردی کرویف، بازیکن سابق بارسلونا و پسر یوهان کرویف اسطوره هلندی این باشگاه، با امضای قراردادی رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه کاتالان معرفی شد.

رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند یوردی کرویف امسال تابستان عملا از اول ماه جولای در نقش مدیر ورزشی بارسا فعالیت می‌کرد و حالا با امضای قرارداد خود رسما به عنوان مدیر ورزشی به فعالیت خواهد پرداخت. یوردی فصل گذشته به عنوان عضو کمیسیون ورزشی باشگاه بارسلونا و مسئول فوتبال بین‌المللی به گروه مدیریتی بارسا اضافه شده بود.

1745739

کرویف که در فاصله سالهای 1993 تا 1996 به عنوان بازیکن پیراهن بارسا را به تن می‌کرد بعد از امضا کردن قراردادش به عنوان مدیر ورزشی جدید باشگاه در یک مصاحبه گفت:" این لحظه ویژه‌ای در زندگی من است. من اینجا فوتبالیست بودم و در چهار پنج سال گذشته بارها صحبت‌هایی شده بود که به باشگاه برگردم. در این مدت پست‌های مختلفی به من پیشنهاد شده بود. خیلی خوشحالم. بارسا باشگاه بزرگی است. این پست برای من مسئولیت بزرگی محسوب می‌شود ولی من چالش‌ها را دوست دارم".

یوردی پسر یوهان کرویف، اسطوره باشگاه بارسلونا است که هواداران بلوگرانا از او به عنوان یوهان بزرگ یاد می‌کنند.

یوردی کرویف با اشاره به فعالیت درخشان بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت:" در بازار نقل و انتقالات امسال خیلی کار انجام شد و بازیکنان زیادی اضافه شدند و باشگاه را ترک کردند. ما با معمای فیرپلی مالی هم روبرو بودیم ولی با همه مشکلات باشگاه موفق شد تابستان خوبی را پشت سر بگذارد".

دیدگاه‌ها