کد خبر : 1844241 | 27 شهریور 1401 ساعت 13:43 | 33.2K بازدید | 7 دیدگاه

آخرین ساعات حضور اسکوچیچ در تهران(عکس)

با ترک هتل المپیک از سوی دراگان اسکوچیچ او در یکی از مناطق شمالی تهران در انتظار است تا اقامت خود را در ایران به پایان برساند.

آخرین ساعات حضور اسکوچیچ در تهران(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ، سرمربی سابق تیم ملی ایران که بعد از جابجایی‌اش با کارلوس کی‌روش با مدیران فدراسیون بر سر مطالباتش توافق کرده در انتظار دریافت باقی‌مانده دستمزدش در ایران است تا چمدان‌ها را به مقصد کرواسی ببندد.

آنچه که برای اسکوچیچ رخ خواهد داد به معنای پایان دوری طولانی از خانه و خانواده خواهد بود و او باید رقابت‌های جام جهانی را برخلاف انتظارش از تلویزیون تماشا کند؛ جایی که او احتمالا طرفدار تیم ملی کرواسی خواهد بود و باید دید تا چه حد رغبت دارد تا درخشش احتمالی شاگردانش در ایران را مقابل سه حریف انگلیس، ولز و امریکا ببیند.

اسکوچیچ در این روزها بیشتر اوقات خود را با کادرش در تیم ملی می‌گذراند. مربی‌هایی مثل اصغر قربانعلی‌پور که در این روزهای آخر همواره کنار او بود‌. همچنین مترجم اسکو و گاهی هم وکیلش که آخرین کارهای مربوط به رتق و فتق حقوقی او را انجام می‌دهد.

جالب اینکه اسکوچیچ به هیچ وجه در این روزها گفت‌وگویی با هیچکس نداشته و تنها مصاحبه از زبان وی در روزنامه خبرورزشی منتشر شد که این گفت‌وگو از سوی دراگان تکذیب شد. اگرچه به نظر می‌رسید که شاید او این حرف‌ها را زده باشد اما نه برای انتشار که او اگر قصد این کار را داشته باشد باید آن را در یک نشست مطبوعاتی انجام بدهد.

یکی از افرادی که این روزها سری به اسکوچیچ زده، محمدجواد پاینده، مسئول روابط عمومی سابق فوتبال است که با انتشار تصویری از اسکوچیچ این جملات را برای وی نوشته است: "پذيرش يك مربى باشگاهى در جايگاه سرمربى تيم ملى شايد از همان نخستين روز دشوار مى‌نمود، حتى با عبور از جهنم بحرين،ثبت ركوردهاى تاريخى،دستاوردهاى ماندگار و صعود به جام جهانى.اينهمه براى باور كردن مرد آرام و بى ادعاى نيمكت تيم ملى بدون هياهويى كه به آن عادت داشتيم كافى نبود. با اين وجود در مرام ايرانى و گفتمان اسلاميمان مرسوم نيست كه با تهمت و افترا از ميهمان پذيرايى كنيم و پاسخ زحماتش را با بدگويى و اتهام بدهيم. آنچه در اين روزها و ماه هاى آخر ديدى به حساب مرام و مسلك مردمان اين سرزمين نگذار تا نگويند خوش استقباليم و بد بدرقه ، قدرنشناسيم و فراموشكار."

دیدگاه‌ها