کد خبر : 1844278 | 27 شهریور 1401 ساعت 16:27 | 16K بازدید | 6 دیدگاه

مصاحبه‌ای که کار دست سرمربی یوونتوس خواهد داد!

مشکلات مکس آلگری در یوونتوس تمامی ندارد و ممکن است بخشی از قرارداد او به زودی از سوی باشگاه کسر شود.

مصاحبه‌ای که کار دست سرمربی یوونتوس خواهد داد!

به گزارش ورزش سه، یوونتوس از مصاحبه مکس آلگری با ماریو اسکونسرتی، روزنامه‌نگار کوریره دلا سرا اطلاعی نداشت و ممکن است او را به خاطر این گفت‌و‌گو جریمه کند. سرمربی 55 ساله ایتالیایی دیروز در طی یک گفتگوی مفصل سعی کرد تا مشکلات این تیم را در فصل جاری برای هواداران فوتبال توضیح داده و بحران مصدومیت را مشکل اصلی بیانکونری برای کسب این نتایج ضعیف توصیف کند. جالب اینجاست ابتدا آلگری مدعی شده این فقط یک صحبت دوستانه با یکی از رفقایش است، نه یک مصاحبه رسانه‌ای، اما در ادامه این مصاحبه به طور کامل منتشر شده است.

1746297

به نظر می رسد باشگاه از تصمیم آلگری بابت افشاگری در مورد دلایل مشکلات یوونتوس بی‌اطلاع بوده و به همین علت عصبانی و ناراحت شده است. حالا ممکن است مکس آلگری بابت این مصاحبه از سوی باشگاه یوونتوس جریمه شود. برخی از بازیکنان از اینکه مقصر شدند احساس بدی دارند و این اتفاق در حالی رخ داده که آنها احساس می کنند زیر نظر این سرمربی ایتالیایی دچار افت شدیدی شده‌اند.

البته علیرغم کسب نتایج ضعیف و شکست در دو هفته ابتدایی لیگ قهرمانان، احتمال اخراج مکس آلگری در این مقطع زیاد نیست. او در یوونتوس فصلی 9 میلیون یورو دستمزد می گیرد و تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد و در صورت تصمیم بر قطع همکاری، غرامت سنگینی در انتظار باشگاه خواهد بود. اخبار حاکی از آن است که هر نتیجه‌ای در انتظار یوونتوس در مسابقه این هفته برابر مونزا باشد، مکس آلگری حداقل تا جام جهانی هدایت این تیم را به عهده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها