کد خبر : 1844324 | 27 شهریور 1401 ساعت 22:03 | 35.3K بازدید | 13 دیدگاه

رئیس اتلتیکو: وینیسیوس باید به من هم رقص یاد بدهد!

رئیس باشگاه اتلتیکو در آستانه دربی امشب مادرید به جنجال‌های اخیر درباره وینیسیوس واکنش نشان داد.

رئیس اتلتیکو: وینیسیوس باید به من هم رقص یاد بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید امشب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف هم می‌روند. در روزهای گذشته جنجال‌های مربوط به اظهارنظر کاپیتان اتلتیکو درباره شادی بعد از گل وینیسیوس، ستاره برزیلی رئال مادرید، در اسپانیا بسیار خبرساز شده بود.

انریکه سرزا، رئیس باشگاه اتلتیکو، در آستانه دربی امشب با روزنامه موندو دپورتیوو گفت‌و‌گویی انجام داد و درباره رابطه بین دو باشگاه شهر مادرید صحبت کرد.

1746397

سرزا در این مصاحبه گفت:" هر دو باشگاه از هر نظر عالی بودند و در آینده هم خواهند بود. ما از نظر ورزشی می‌خواهیم هر وقت با رئال بازی می‌کنیم برنده بشویم. دیدارهای ما خیلی نزدیک به هم است ولی باید این را در نظر داشته باشیم که با قهرمان لالیگا و اروپا بازی می‌کنیم. ما مثل همیشه با هدف پیروزی وارد میدان می‌شویم و می‌خواهیم بازی زیبایی انجام بدهیم و این را به هواداران بدهکاریم".

رئیس باشگاه اتلتیکو در واکنش به جنجال‌های صحبتهای کاپیتان اتلتیکو علیه وینیسیوس که نژادپرستانه تفسیر شده بود هم واکنش نشان داد و گفت:" من از وینیسیوس می‌خواهم سامبا را به من هم یاد بدهد. اگر قرار باشد دفعه بعدی برای شرکت در کارناوال ریودوژانیرو به برزیل سفر کنم باید سامبا را بلد باشم. برای همین از وینیسیوس می‌خواهم یادم بدهد. بازیکن‌ها هر طور که دل‌شان بخواهد می‌توانند خودشان را نشان بدهند. ولی تنها مساله اینا است که وقتی آنها در زمین خودشان حضور ندارند شادی‌شان باید طوری باشد که احترام دیگران را نگه دارد".

1745765

دیدگاه‌ها