کد خبر : 1844640 | 29 شهریور 1401 ساعت 19:21 | 37.1K بازدید | 14 دیدگاه

آلبا، پیکه، بوسکتس و سرخی روبرتو

چهار کاپیتان بارسا در آستانه تبعید به موزه تاریخ!

بارسا ممکن است تابستان آينده کل گروه کاپيتان ها را از دست بدهد.

چهار کاپیتان بارسا در آستانه تبعید به موزه تاریخ!

به گزارش ورزش سه، ژاوی هرناندس سرمربی بارسلونا از ابتدای اين فصل تغيير نسل واقعی را در تيم بارسا آغاز کرده که این موضوع منجر به رقم خوردن کودتایی علیه همبازی‌های او در زمان حضور در بارسلونا شده است.

سپری کردن بيشتر دقايق بر روی نيمکت ذخيره در شش بازی اول اين فصل برای جرارد پيکه و جوردی آلبا نشانه‌ای قوی بر اعتقاد سرمربی بر بازيکنان جوان است.

کاپيتان‌های بارسا متشکل از سرخيو بوسکتس، جرارد پيکه، جوردی آلبا و سرجی روبرتو هستند و اين گروه باتجربه در حال ورود به پاييز دوران حرفه ای، آینده‌ای در تیم ژاوی ندارند.

1747000
قرارداد سرخيو بوسکتس و سرجی روبرتو پس از اين فصل به پايان می رسد و انتظار می رود به خصوص برای سرخيو بوسکتس آخرين فصل به عنوان بازيکن بارسا باشد.

جرارد پيکه و جوردی آلبا هم در حال حاضر بايد روی نیمکت بنشینند تا کی نوبت به حضورشان در زمین بشود. قلب دفاع تیم ژاوی نام های قدرتمندی مانند آرائوخو، گارسيا، کنده و کريستنسن را در اختیار دارد، در حالی که به نظر می رسد آلبا پس از آلخاندرو بالده و مارکوس آلونسو گزينه سوم در دفاع چپ باشد. باتوجه به اين نشانه ها و دلايل مي‌شود گفت که پيکه و آلبا آخرين فصل خود را در نيوکمپ آغاز می‌کنند اگرچه در این بین بوسکتس هنوز عضو دائمی اين تيم است(اما مذاکرات برای خرید جانشینی به‌جای او هم آغاز شده است).

بنابراين، يک تغيير نسل بزرگ در تيم کاتالان در حال انجام است، و پس از فصل جاری، چهار بازيکن نامبرده که بازوبند کاپيتانی را بر بازو دارند ممکن است همگی به موزه تاریخ بارسلونا تبعید شوند. اتفاقی که برای هر بازیکنی رخ می‌دهد حتی خود ژاوی!

هومن کریمی

دیدگاه‌ها