کد خبر : 1844707 | 30 شهریور 1401 ساعت 10:49 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسین امیری: ساره جوانمردی گفته به اردو برمی‌گردد

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت که ساره جوانمردی قرار است به جمع اردونشینان اضافه شود.

حسین امیری: ساره جوانمردی گفته به اردو برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه" حسین امیری سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره بازگشت به رأس کادر فنی این تیم اظهار داشت: من هیچ‌گاه شرط شخصی برای مسئولان انجمن و فدراسیون نگذاشتم و این بار هم شرط‌های کاری داشتم که با آنها موافقت شد. من در گذشته یک برنامه‌ریزی مدون برای پاراتیراندازی داشتم که در طول یک سال گذشته کمی از آن فاصله گرفته شد، به همین دلیل می‌دانستم که روزی به سراغم خواهند آمد، البته انتظارش را نداشتم که الان این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه اولین تماس مسئولان با او 2 هفته قبل بود، ادامه داد: من دو، سه شرط ساده داشتم که از جمله آنها، عدم دخالت در کارهای فنی و همچنین انتخاب مربیان توسط خودم بودند. خوشبختانه موافقت لازم با آنها صورت گرفت و مشکلی وجود ندارد.

امیری درباره در پیش بودن مسابقات جهانی در امارات گفت: نزدیک به 45 روز فرصت داریم که فکر می‌کنم در این مدت بتوانیم 2 یا نهایتاً 3 مرحله اردوی 10 روزه برگزار کنیم. باید همه تلاش خود را به خرج بدهیم تا بهترین شرایط در اردوها ایجاد شود و ملی‌پوشان در این رویداد که حکم انتخابی پارالمپیک پاریس را نیز دارد، بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. اینکه سهمیه پارالمپیک توزیع می‌شود، کار ما را سخت‌تر خواهد کرد، چون همه کشورها با یک هدف مشترک وارد مسابقات می‌شوند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی با بیان اینکه مهمترین هدفم، ایجاد فضای آرامش در اردو است، در پاسخ به این سوال که آیا ساره جوانمردی به جمع ملی‌پوشان در اردو بازخواهد گشت یا خیر؟ گفت: هنوز به طور مستقیم با او صحبت نکرده‌ام، اما وقتی موضوع حضورم در تیم ملی مطرح شد، جوانمردی هم موافقت خود را با بازگشت به اردوی مشترک و حضور در کنار سایر ملی‌پوشان اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها