کد خبر : 1844758 | 30 شهریور 1401 ساعت 15:25 | 6.1K بازدید | 2 دیدگاه

به شیطنت برخی هواداران توجهی نمی‌کنم

دهقانی: هر بازیکنی برای دفاع از آبروی خودش می‌جنگد

هافبک نفت مسجدسلیمان می گوید که نمایش خوب تیم در هفته‌های ابتدایی، کار آنها را برای حفظ این روند سخت‌تر کرده است.

دهقانی: هر بازیکنی برای دفاع از آبروی خودش می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان فصل متفاوتی را آغاز کرده و آنها از لحاظ آماری عملکرد خوبی داشته اند. رضا دهقانی در پاسخ به این سوال که فکر می کردند بتوانند جلوی دو تیم بزرگ پایتخت قد علم کنند یا خیر به خبرنگار ما گفت: سعی کردیم امسال با تمام وجود بازی کنیم. با درایت آقای مهاجری و کادرفنی توانستیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم. اما این موضوع مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند که در ادامه راه هم بتوانیم همین قدر با قدرت جلو برویم؛ قطعا این کار ما را سخت تر کرده است. باید تلاشمان را 2 برابر کنیم تا آن چیزی که مد نظر هوادارانمان و آقای مهاجری است؛ ارائه بدهیم تا هواداران نیز لذت ببرند.

او در مورد اتفاقی که در دیدار با پرسپولیس و لحظه به ثمر رسیدن گل لوکادیا رخ داد و ویدیوی او در فضای مجازی نیز وایرال شد، توضیح داد: من اصلا به این مسائل توجه نمی‌‌کنم و هر فوتبالیستی که بازی می کند فقط برای موفقیت تیم خودش میجنگد. من اصلا خوشحالی نکردم. هر بازیکنی که در استقلال و پرسپولیس بازی کند، هواداران تیم مقابل شیطنت می کنند. این کری و کل کل است و بعضی وقت ها اینگونه قضاوت ها درست نیست. من هم توجه نمی کنم بیشتر کسانی که از فوتبال چیزی نمی دانند، این مسائل را مد نظر قرار می دهند. هر بازیکنی تلاش می کند تیمش نتیجه بگیرد و از آبروی خوش دفاع می کند.

هافبک نفت در مورد عملکردش در ۶ هفته اخیر که 2 گل و 2 پاس گل بوده، توضیح داد: من هر سال تلاش خودم را می کردم. در پرسپولیس و تراکتور دچار مصدومیت شدم. امسال خدا را شکر از نظر فوتبالی برایم خوب بوده است. از ابتدا تمرکزم را گذاشتم، یک مقدار هم بدشانس بودم وگرنه الان گل های بیشتری زده بودم یا بیشتر پاس داده بودم.

وی در مورد تقابل با تیم سابقش در هفته هفتم از رقابت‌های لیگ برتر گفت: من 2 سال خیلی خوب را کنار تیم نساجی مازندران داشتم و ارادت خاصی به هوادارانشان دارم، تیم بزرگ و ریشه داری است و برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم مقابل تیم سابقم بهترین عملکرد را داشته باشم.

دهقانی یادآور شد: تمرینات پرفشاری را در تهران انجام می دهیم. بعضی از روزها صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم و برای ادامه مسابقات آماده می شویم.

دیدگاه‌ها