کد خبر : 1844803 | 30 شهریور 1401 ساعت 20:20 | 25.8K بازدید | 13 دیدگاه

جنگ جهانی برای جام جهانی

الکس لوپز سفارش کدام گلر را پیش کی‌روش می‌برد؟

رقابت برای قرارگرفتن در لیست نهایی مسافران ایران در جام جهانی به اوج خودش رسیده است.

الکس لوپز سفارش کدام گلر را پیش کی‌روش می‌برد؟

به گزارش "ورزش سه" رنگ متفاوت لباس، به اندازه کافی نقش متفاوت دروازه‌بان در بازی فوتبال را نشان می‌دهد. به خصوص اگر این اتفاق در یک تورنمنت مهم مثل جام جهانی نمود پیدا کند.
اهمیت پست دروازه‌بانی در تیم ملی ایران هم به مانند سایر تیم‌ها بالاست. آنقدر بالا که کارلوس کی‌روش برای انتخاب سه گلر اصلی تیمش در جام جهانی عجله نکرد و ترجیح داد هر چهار گلر مدعی فوتبال ایران را به اردوی اتریش ببرد.
علیرضا بیرانوند، امیر عابدزاده، سیدحسین حسینی و پیام نیازمند چهار دروازه‌بان تیم ملی در اردوی اتریش‌اند که هرکدام داعیه حضور در جام جهانی را دارد.
علیرضا بیرانوند به عنوان گلر اصلی تیم ملی در جام جهانی قبل و جام ملت‌های آسیا، امیر عابدزاده به عنوان گلر لژیونر فوتبال ایران و دروازه‌بان اول تیم ملی در بازی‌های اخر مرحله مقدماتی، سیدحسین حسینی به عنوان برتری گلر فصل گذشته فوتبال ایران و پیام نیازمند به عنوان دروازه‌بانی که به تازگی از فوتبال اروپا برگشته و سابقه یک تورنمنت بزرگ با کارلوس کی‌روش بعد از رکوردشکنی در کلین‌شیت فوتبال ایران را در کارنامه دارد.
چهار سنگربان تیم ملی در اردوی اتریش به شدت مشغول تمرین و رقابت زیر نظر الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بان‌های محبوب کی‌روش هستند. چهره‌ای که حتی با وجود دروازه بان بودن کی‌روش و راجر دسا، مسلما نقش اصلی را در معرفی گزینه پیشنهادی برای قرارگرفتن زیر تیر دروازه تیم ملی را دارد.
به هرحال رابطه خوب لوپز با دروازه بان‌های تیم ملی و تجربه کار با هرچهار نفر می‌تواند شرایط آنها در اردوی تیم ملی را به بهترین وضع ممکن درآورد. نکته‌ای که بدون تردید به استحکام بیشتر ساختار تدافعی تیم ملی در مسابقات جام جهانی هم کمک خواهد کرد.
درنهایت باید ببینیم توصیه الکساندر لوپز برای محافظت از دروازه ایران برابر اروگوئه و سنگال چه اولویت‌بندی‌ای را شامل خواهد شد.

1747251
1747252
1747253
1747254
1747255
1747256
1747257

دیدگاه‌ها