کد خبر : 1844956 | 01 مهر 1401 ساعت 13:57 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

پایان کار دو قايقران ايران در روئینگ قهرمانی جهان

نازنین ملایی و امیرحسین محمودپور در رتبه دوم فینال های B و C روئینگ قهرمانی جهان قرار گرفتند.

پایان کار دو قايقران ايران در روئینگ قهرمانی جهان

به گزارش ورزش سه، در جریان برگزاری پنجاهمین دوره رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی جهان در راچیچ جمهوری چک، نازنین ملایی و امیرحسین محمودپور برای آخرین بار مسیر دو کیلومتری مسابقه را طی کردند که به ترتیب در رتبه دوم فینال B و C قرار گرفتند و به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان دادند.
نازنین ملایی که در المپیک توکیو نیز توانسته بود با ثبت یک نتیجه تاریخی به فینال B راه پیدا کند، این بار اما در بخش سبک وزن هم پس از اینکه دیروز در جایگاه پنجم گروه خود در نیمه نهایی قرار گرفت، دوباره راهی فینال B شد تا امروز برای قرار گرفتن در یکی از رتبه های هفتم تا دوازدهم به رقابت با حریفان خود بپردازد. در این رقابت، پارو زنانی از کشورهای اسپانیا، تونس، ایرلند، آمریکا و مکزیک نیز حضور داشتند که علی رغم اینکه ملایی تا 500 متر پایانی پیشاپیش سایرین حرکت می کرد، در نهایت با ثبت زمان 7 دقیقه و 41 ثانیه و 95 صدم ثانیه و با فاصله ای حدود یک و نیم ثانیه با کنیا لچوگا از مکزیک در مکان دوم قرار گرفت تا عملاً رتبه هشتم را در میان تمامی قایقرانان به خود اختصاص دهد.
امیرحسین محمودپور نیز که روز گذشته با صدرنشینی در گروه خود به فینال C ماده تک نفره سبک وزن مردان راه پیدا کرده بود، امروز هم شانس خود را برای کسب یکی از رتبه های سیزدهم تا هجدهم امتحان کرد و با حریفانی از عراق، آلمان، اتریش، آمریکا و نروژ به رقابت پرداخت. در پایان این مسابقه، محمودپور زمان 7 دقیقه و 8 ثانیه و 99 صدم ثانیه را به ثبت رساند تا با تنها 23 صدم ثانیه اختلاف نسبت به فین ولتر آلمانی در رتبه دوم این رقابت قرار بگیرد و در مجموع چهاردهم شود.
آخرین نماینده ایران در این رقابت های نیز مهسا جاور خواهد بود که روز یکشنبه و در فینال D تک نفره سنگین وزن زنان، پارو خواهد زد.

دیدگاه‌ها