کد خبر : 1845143 | 02 مهر 1401 ساعت 18:23 | 105.6K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره بارسلونا رضایت داد؛ در توافق باز شد!

فرنکی دی‌یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، موافقت خود را برای کاهش قرارداد در پایان فصل اعلام کرد.

ستاره بارسلونا رضایت داد؛ در توافق باز شد!

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول فصل تابستان اخباری در مورد احتمال جدایی فرانکی دی‌یونگ، هافبک 25 ساله و چندپسته بارسلونا از این باشگاه شنیده شد و در نهایت این اتفاق رخ نداد. مشکلات قوانین فرپلی مالی باعث شده بود خوان لاپورتا تصمیم به فروش دی‌یونگ بگیرد. البته پیشنهاد کاهش دستمزد برای ماندن نیز از سوی بارسلونا مطرح شده بود، اما ستاره جوان و هلندی در آن مقطع این خواسته بارسا را قبول نکرده و به همین دلیل حتی با باشگاه دچار چالش نیز شده بود.

1747761

پرداخت دستمزد بالای فرانکی دی‌یونگ برای بارسلونا دشوار و سنگین شده بود و البته ثبت قراردادهای جدید را نیز به تاخیر انداخت. به همین علت کاتالان‌ها علاقه‌مند به فروش این هافبک هلندی بودند و دو باشگاه چلسی و منچستریونایتد نیز به شدت برای خرید دی یونگ وارد عمل شدند، اما در نهایت این بازیکن در بارسلونا ماندنی شد و به پیشنهاد غول های لیگ برتری پاسخ منفی داد.

حالا به نظر می رسد دی‌یونگ و خوان لاپورتا توافق کرده اند که در پایان این فصل جلسه ای برگزار کرده و درباره تعدیل دستمزد این ستاره هلندی صحبت کنند. دی‌یونگ باشگاه بارسلونا را مانند خانه خود دیده و همیشه ماندن را در اولویت قرار داده است. این علاقه هافبک هلندی به ماندن در نوکمپ، باعث شده او بالاخره پیشنهاد مذاکره برای کاهش دستمزد را بپذیرد و در صورت رخ دادن این اتفاق، احتمال تمدید قرارداد دی‌یونگ با باشگاه اسپانیایی نیز بیشتر خواهد شد. دو سال قبل نیز این بازیکن در دوران شیوع ویروس کرونا، قبول کرده بود که دستمزد خود را دیرتر و به صورت اقساط دریافت کند.

دیدگاه‌ها