کد خبر : 1845233 | 03 مهر 1401 ساعت 18:19 | 32.3K بازدید | 8 دیدگاه

وضعیت بهتر شده؛

حمایت غیرمنتظره اسطوره آلمان و بایرن از میزبانی قطر

اولی هوینس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به دفاع از برگزاری جام جهانی در کشور قطر پرداخته است.

حمایت غیرمنتظره اسطوره آلمان و بایرن از میزبانی قطر

به گزارش "ورزش سه"، در یک دهه اخیر و بعد از اعطای شانس میزبانی جام جهانی به کشور قطر، این تصمیم به دلیل نقض قوانین حقوق بشری در این کشور به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و در فاصله کمتر از دو ماه تا شروع این مسابقات نیز هنوز این انتقادات از سوی برخی از بزرگان دنیای فوتبال ادامه دارد. اما اولی هوینس مدعی شد شرایط کارگران در قطر بهتر شده و برگزاری جام جهانی در این کشور حتی به سود آنها نیز بوده است.

1722127

اولی هوینس گفت: "در مورد جام جهانی باید بگویم که بایرن مونیخ می تواند ضمانت دهد که شرایط کار در قطر بهتر شده است. البته این رویه فقط در مورد قطر بوده و آنجا شرایط بهبود یافته، نه دوبی و کویت و مناطقی مانند اینها. وقتی شانس برگزاری جام جهانی به قطر اهدا شد، انتقادات زیادی در مورد این تصمیم به گوش رسید. اما فراموش نکنیم به هر حال وضعیت کارگران با برگزاری جام جهانی نسبت به عدم میزبانی از این رویداد، بهتر شده است."

آندره‌اس رتیگ، مهمان آلمانی برنامه شبکه اسپورت وان به شدت به برگزاری جام جهانی در قطر اعتراض داشت و اولی هوینس خطاب به او گفت: "دوست دارم از آندره‌اس رتیگ، پادشاه دورویی سوالی بپرسم. آیا او ترجیح می دهد در فصل زمستان دوش آب یخ بگیرد و یا علاقه دارد از گاز وارداتی ما از قطر استفاده کند؟ آیا او اصلا تا به حال به این مسائل فکر کرده است؟"

دیدگاه‌ها