کد خبر : 1845250 | 03 مهر 1401 ساعت 21:46 | 66K بازدید | 16 دیدگاه

ادواردو کاماوینگا:

همیشه رویای بازی در رئال مادرید را در سر داشتم

ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، از بازی کردن در ترکیب این تیم خیلی خوشحال است.

همیشه رویای بازی در رئال مادرید را در سر داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک سال است که از انتقال ادواردو کاماوینگا از باشگاه رن به رئال مادرید سپری شده و این هافبک جوان و فرانسوی به خوبی اعتماد باشگاه و کارلو آنچلوتی را جلب کرده است. کاماوینگا در مصاحبه با نشریه آ.اس مدعی شد همیشه رویای بازی در رئال مادرید را در سر داشته و هنگامی که پیشنهاد این تیم رسید، او هرگز تردید نکرده است.

ادواردو کاماوینگا گفت: "بازی کردن در ترکیب رئال مادرید آرزو و رویای دوران کودکی من بوده است. رئال مادرید بزرگترین باشگاه دنیا محسوب می شود و وقتی آنها برای جذب من وارد عمل شدند، تردیدی نداشتم که لباس این تیم را به تن خواهم کرد. تفاوت زیادی بین بازی کردن در رن و رئال مادرید وجود دارد. برخی اوقات وقتی به کشورهای دیگر سفر می کنم، ابتدا حس می کنم ممکن است مردم من را نشناسند، اما این اتفاق رخ می دهد و بازی های رئال مادرید را همه دنیا تماشا می کنند.

1647828

به مشهور بودن عادت داشتم، اما بازی برای رئال مادرید جنبه متفاوتی دارد. کارلو آنچلوتی یکی از بهترین سرمربیان فوتبال دنیا محسوب می شود و در کشورهای مختلف موفق شده جام های متفاوتی را فتح کند. چه در ترکیب ثابت باشم و چه روی نیمکت قرار بگیرم، آنچلوتی به من اعتماد به نفس زیادی می دهد.

در این تیم از لوکا مودریچ و تونی کروس چیزهای زیادی در این مدت یاد گرفتم. سبک تمرین کردن، استراحت، عملکرد بعد از تمرینات و همه کارهایی که کروس و مودریچ در زمین انجام می دهند مورد توجه من قرار دارد و این کار به سود من خواهد بود."

دیدگاه‌ها