کد خبر : 1845553 | 06 مهر 1401 ساعت 13:11 | 39.2K بازدید | 5 دیدگاه

جعفری: کنار پرسپولیس هستیم، مشکل از این فرد است

چه کسی از پرسپولیس شکایت میلیاردی کرد؟

مدیر برند آل اشپورت در خاورمیانه مدعی شد که شکایت از باشگاه پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه، ارتباطی به وی ندارد.

چه کسی از پرسپولیس شکایت میلیاردی کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، آخرین خبر حول باشگاه پرسپولیس مربوط به بسته شدن حساب این باشگاه بعد از شکایت شرکت آل اشپورت است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس طی فصول اخیر و حتی این فصل با این برند وارد مسابقات شده است و این موضوع عجیب به نظر می‌رسد.

در این زمینه جعفری مدیر برند آل اشپورت در بخش خاورمیانه که زمینه ساز حضور این برند در ایران بوده است، مدعی است که این شکایت و اتفاقات ارتباطی با وی نداشته و حتی این شکایت متوجه وی نیز شده است: این فرد از من هم شکایت کرده و واقعا نمی‌دانم طبق چه قوانینی رای گرفته است.

وی ادامه داد: اینکه حساب باشگاه بسته شده شاید به این خاطر باشد که باشگاه شاید دفاع نکرده اما از ما هم شکایت شده است و این موضوع خیلی عجیب است. من قطعا از حق و حقوقم دفاع خواهم کرد.

جعفری با رد این موضوع که شکایت از باشگاه پرسپولیس مربوط به وی بوده، گفت: این موضوع ارتباطی با ما ندارد. این موضوع مربوط به نماینده سابق ما در ایران است که شکایت کرده است. با وجود اینکه از نظر ما که برند آل اشپورت بودیم ایشان هیچ حق و حقوقی ندارد اما در شکایتی که داشته برنده شده. شاید کسی نبود که از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کند و در نهایت بار دیگر باید بگویم که ارتباطی با ما ندارد. آل اشپورت همواره سعی داشته تا نگاه حمایتی به باشگاه‌های ایرانی داشته باشد و ارتباط خوبی طی این سال‌ها با باشگاه‌های ایرانی داشته‌ایم. در حال حاضر نیز قراردادی سه ساله با باشگاه پرسپولیس در جریان داریم و بدون مشکل کار را دنبال می‌کردیم و این موضوع مربوط به فرد دیگری است که 17 مورد شکایت از بنده نیز داشته که از آن دفاع خواهم کرد.

در این زمینه گفته می‌شود فردی که از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده و موفق به دریافت رای شده از سال 2010 تا 2015 توانسته نمایندگی این بخش در ایران باشد.

دیدگاه‌ها