کد خبر : 1845566 | 06 مهر 1401 ساعت 14:19 | 60.8K بازدید | 5 دیدگاه

میلان اشکرینیار؛

موهایم را مثل رونالدو زدم، وحشتناک شدم!

میلان اشکرینیار، مدافع 27 ساله اینتر، مدعی شد رونالدوی برزیلی الگوی دوران کودکی اش بوده است.

موهایم را مثل رونالدو زدم، وحشتناک شدم!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ماه ژانویه فاصله قابل توجهی با میلان داشته و بخت اول فتح اسکودتو بود. اما در ادامه نتایج ضعیف این تیم و البته درخشش روسونری باعث شد رقیب همشهری بعد از 11 سال عنوان قهرمانی را از آن خود کند. میلان اشکرینیار در مصاحبه ای در این رابطه صحبت کرده و البته خاطرات جالبی از دوران کودکی خود تعریف کرده است.

1730044

میلان اشکرینیار گفت: "وقتی بچه بودم الگویم رونالدو بود، زیرا آن موقع در خط حمله بازی می کردم. فکر می کنم همه بچه ها وقتی فوتبال را شروع می کنند به زدن گل های زیاد و ارسال پاس گل فکر می کنند و رونالدو این کار را در بالاترین سطح انجام می داد. به یاد می‌آورم زمانی که او در جام جهانی 2002 عنوان بهترین گلزن را با آن موهای خاص به دست آورد، از پدرم خواستم که موهای من را همینگونه کوتاه کند. اما بعد موهایم وحشتناک به نظر می رسید و بنابراین مدلش را عوض کردم.

از دست دادن عنوان قهرمانی در فصل گذشته؟ سال گذشته پس از اینکه 70 دقیقه جریان دربی را در دست داشتیم مغلوب شدیم. در ادامه در مقابل ساسولو نیز اشتباه کردیم و نتیجه آن دیدار نیز می توانست تعیین کننده باشد. البته من به میلان نیز احترام می‌گذارم و آنها واقعا خوب بودند. پنج بازی آخر بسیار دشوار بود، اما میلان نمایش بسیار خوبی داشته و به پیروزی های متوالی دست یافت. پس نمی توان همه چیز را تقصیر ما انداخت و باید آنها را نیز مورد ستایش قرار داد."

دیدگاه‌ها