کد خبر : 1845688 | 07 مهر 1401 ساعت 11:58 | 26.2K بازدید | 6 دیدگاه

یان زومر از جیب هم تیمی‌هایش پولدار می‌شود!

یان زومر در ترکیب تیم ملی سوئیس نیز نمایش درخشانی داشته و نشان داد در اوج آمادگی قرار دارد.

یان زومر از جیب هم تیمی‌هایش پولدار می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوئیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در سنت گالن مقابل جمهوری چک با نتیجه 2-1 پیروز شد و یان زومر، دروازه‌بان این تیم دوباره نمایش درخشانی از خود ارائه کرد. اوج کار سنگربان تیم ملی سوئیس در دقیقه 64 رقم خورد و او موفق شد پنالتی توماس سوچک، هافبک تیم ملی چک را مهار کند. تیم ملی سوئیس با این برتری در رده سوم قرار گرفته و توانست حضور خود در سطح اول این مسابقات برای سال آینده را تضمین کند. اما جمهوری چک که به پیروزی در این دیدار نیاز داشت، در رتبه چهارم قرار گرفت و به سطح دوم مسابقات سقوط کرد.

1748748

اما جالب اینجاست مورات یاکین، مربی 48 ساله سوئیس پس از این بازی از دروازه بان تیمش تمجید کرد و البته مدعی شد یان زومر در تمرینات با دیگر بازیکنان شرط بندی می کند. مورات یاکین گفت: "حتی بازیکنان خودمان نیز در تمرینات کار سختی برابر زومر دارند. آنها گاهی اوقات با یکدیگر سر زدن پنالتی شرط می بندند و زومر این هفته جیب خود را دوباره پر کرد."

یان زومر در اوایل فصل جاری و در لباس گلادباخ نمایشی فراموش نشدنی برابر بایرن مونیخ داشت و بارها در طول 90 دقیقه عکس العمل های درخشانی نشان داد. با در اختیار داشتن یان زومر آماده و سرحال، تیم ملی سوئیس حتی به دنبال برآورده کردن رویاهایی بزرگ در جام جهانی 2022 در قطر خواهد بود.

دیدگاه‌ها