کد خبر : 1845691 | 07 مهر 1401 ساعت 12:22 | 63.7K بازدید | 9 دیدگاه

برگی از تاریخ؛

عصبانیت لحظه ای مرد خوش اخلاق استقلالی‌ها(عکس)

رضا نعلچگر یکی از باوفاترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است، او هیچ گاه برای تیمش حاشیه درست نکرد.

عصبانیت لحظه ای مرد خوش اخلاق استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه " ،  اگر از رضا نعلچگر هافبک قدیمی و پا به سن گذاشته استقلال سئوال شود در سال‌های متمادی فوتبالش که در ایران تنها برای استقلال بازی کرد و همیشه یکی از آرام ترین بازیکنان این تیم بود، چه لحظه ای را دوست دارد از کارنامه ورزشی اش پاک شود، بی درنگ به بازی استقلال برابر تهران جوان در 26 شهریور سال 1361 اشاره خواهد کرد. لحظه ای که بعد از کارت زرد داور مسابقه، مرتضی زاهدی، عصبانی شد و به او حمله کرد تا هم استقلال را سه بر صفر بازنده کند و هم خودش طعم محرومیت شش ماهه را بچشد.  
در تصویر منتشره در نشریات ورزشی آن سال‌ها لحظات این اتفاق برای هافبکی به تصویر کشیده شده است که از سال 1356تا سال 1370در ایران فقط برای استقلال توپ زد و در این فاصله دو سالی را برای ادامه فوتبالش به محمدان بنگلادش پیوست.  
نعلچگر یکی از هافبک های خوش اخلاق استقلال بود که با این تیم به مقام قهرمانی باشگاه های آسیا هم رسید و سازنده گل پرویز مظلومی در دربی مهم مهر سال 62  بود. او که سابقه زیادی در استقلال داشت، هیچگاه برای بازوبند کاپیتانی این تیم در روزهایی که بازیکنان کم سابقه تر از او در استقلال بازوبند را می بستند حاشیه درست نکرد تا تصویری خوب و ماندگار از خود برای هواداران این تیم بسازد.

1748752

دیدگاه‌ها