کد خبر : 1845719 | 07 مهر 1401 ساعت 15:01 | 48.8K بازدید | 5 دیدگاه

ژولین فورنیه:

اگر حرف بزنم، گالتیه باید مربیگری را کنار بگذارد

مدیر ورزشی باشگاه نیس می گوید که اگر دلیل دعوای خودش و کریستوف گالتیه، مربی جدید پی اس جی را بیان کند، دیگر هیچ باشگاهی با او قرارداد همکاری امضا نمی کند.

اگر حرف بزنم، گالتیه باید مربیگری را کنار بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، کریستوف گالتیه، مربی پی اس جی، فصل گذشته در نیس نتایج قابل قبولی کسب نکرد و در پایان فصل گذشته مشخص بود که او به دلیل اختلاف نظر با ژولین فورنیه، مدیر ورزشی باشگاه، تصمیم به جدایی دارد. گالتیه از ابتدا گفته بود که در صورت رسیدن یک پیشنهاد بهتر، هدایت نیس را رها خواهد کرد. در نهایت نیز برای او بهترین پیشنهاد ممکن از پی اس جی رسید.

1748806

ژولین فورنیه، مدیر ورزشی نیس، امروز در مصاحبه با رادیو مونته کارلو و در مورد اختلافاتش با گالتیه حرف های جالبی زد:« همه می دانند که رابطه من با کریستوف گالتیه از همان ابتدای فصل قبل کاملاً پرتنش بود. صادقانه بگویم که اگر دلایل واقعی دعوای‌مان را توضیح دهم، نه در فرانسه و نه در دیگر کشورهای اروپایی به او تیم نخواهند داد. فعلا ترجیح می دهم در این مورد چیزی نگویم.»

1748807

فورنیه ادامه داد:« اختلاف ما فوتبالی نبود اما به طور غیرمستقیم به فوتبال ارتباط داشت. اختلاف ما بسیار جدی بود و عمیقا روی من تاثیر گذاشت ولی مثل دو فرد حرفه ای رفتار کردیم تا تاثیر منفی روی تیم نگذارد. در نهایت نیز او راه خودش را جدا کرد.»

لازم به ذکر است که طبق ادعای برخی منابع فرانسوی یکی از بستگان گالتیه به عنوان مدیر برنامه و دلال بازیکن در نیس فعالیت داشت و گالتیه نیز به نوعی ذینفع بود.

دیدگاه‌ها