کد خبر : 1845823 | 08 مهر 1401 ساعت 13:51 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

ملوان و فولاد چرا در این 20 روز برگزار نشد؟

فرصتی بزرگی که سازمان لیگ از دست داد

کمیته مسابقات سازمان لیگ فرصتی مناسب برای برگزاری بازی معوقه ملوان و فولاد داشت که آن را به راحتی از دست داد.

فرصتی بزرگی که سازمان لیگ از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های ملوان و فولاد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر که قرار بود ساعت 19 روز شنبه در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار شود، بنا به اطلاعیه سازمان لیگ و به دلیل شرایط آب و هوایی انزلی لغو و به روز دیگری موکول شد. تعطیلات سه هفته ای لیگ بهترین فرصت برای برگزاری این دیدار معوقه بود اما گویا سازمان لیگ، یادش رفته بود که چنین دیداری باید برگزار شود.

در کنار حواشی و شایعاتی که در مورد چرایی لغو دیدار فولاد و ملوان مطرح شد و پاسخ روشنی هم برای آن پیدا نشد، برگزار نشدن آن در فرصت یاد شده، اقدام انتقاد برانگیز از سوی سازمان لیگ بود.

بازی های لیگ برتر از روز 19 شهریور به مدت 20 روز به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال ایران تعطیل شد. با توجه به اینکه دو تیم فولاد و ملوان هیچ نماینده ای در تیم ملی نداشتند، برگزاری بازی معوقه آنها در این وقفه، تصمیمی بدیهی بود تا جدول مسابقات، پیش از شروع چند هفته فشرده ای که در پیش است، به تعادل رسیده و تعداد بازی همه تیم ها برابر شود.

کمیته مسابقات سازمان لیگ اما این فرصت مناسب را از دست داد و با توجه به اینکه بازی ها فشرده خواهد بود و قرار است شش هفته متوالی تا 13 آبان برگزار و سپس تیم ملی راهی اردوی پیش از جام جهانی شود، قاعدتا فرصتی برای برگزاری دیدار معوقه ملوان و فولاد نخواهد بود تا لیگ برتر تا اطلاع ثانوی در شرایطی ادامه یابد که دو تیم، یک بازی کمتر انجام داده اند.

دیدگاه‌ها