کد خبر : 1846139 | 10 مهر 1401 ساعت 15:05 | 45.9K بازدید | 4 دیدگاه

این بازیکن استقلال جایگاهش را تعارف نمی‌زند!

رافائل سیلوا بار دیگر با نمایشی قابل قبول حضورش در ترکیب ثابت استقلال را بیشتر از هرزمان دیگری تثبیت کرد.

این بازیکن استقلال جایگاهش را تعارف نمی‌زند!

به گزارش "ورزش سه" شاید مهم‌ترین دغدغه ساپینتو و کادرش برای بازی با گل‌گهر، مهار نقطه قوت این تیم در نبردهای هوایی است. جایی که با حضور تبریزی، کیروش استنلی و اریک بایناما یکی از قدرتمندترین خطوط حمله در آسمان به تیم گل‌گهر اختصاص پیدا می‌کند.
اما با حضور رافائل سیلوا، استقلالی‌ها کمترین نگرانی‌ای از این نظر در طول بازی احساس نکردند. مدافع برزیلی که طولانی‌شدن پروسه تمدید قراردادش در ابتدای فصل هواداران استقلال را کلافه کرده بود، در نهایت در جمع آبی‌ها ماند تا دژ دفاعی این تیم مستحکم‌تر از هرزمان دیگری باشد.
سیلوا که تسلطش روی توپ او را از سایر مدافعان استقلال متمایز کرده، قدرت بازی‌خوانی بالایی هم دارد و اغلب با دست‌خوانی‌هایی که می‌کند، نقصیه‌اش در سرعت به نسبت سایر مدافعین استقلال در برابر مهاجمین حریف را جبران می‌کند. سیلوا شب گذشته هم با این شگرد خودش اجازه عرض اندام به سه مهاجم زهردار گل‌گهر را نداد و در کنار عارف غلامی نمایش خوبی داشت.
عملکرد سیلوا در طول لیگ و به خصوص در بازی برابر گل‌گهر کار یزدانی و مرادمند را برای حضور در ترکیب استقلال به جای این مدافع روز به روز دشوارتر می‌کند. به ویژه اینکه این بازیکن قدرت بازیسازی بیشتری نسبت به سیاوش و محمدحسین دارد و سبک بازی‌اش در هنگام تصاحب توپ تطابق بیشتری با اندیشه‌های ساپینتو دارد.

1749533

دیدگاه‌ها