کد خبر : 1846199 | 10 مهر 1401 ساعت 19:45 | 11.1K بازدید | 3 دیدگاه

کلنجار ۳۵ دقیقه‌ای برای پروژکتور آزادی (عکس)

قطعی یکی از پروژکتورهای استادیوم آزادی باعث شد تا بازی دو تیم پرسپوليس و تراکتور با تاخیر همراه شود.

کلنجار ۳۵ دقیقه‌ای برای پروژکتور آزادی (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که سازمان لیگ برتر بازی دو تیم پرسپوليس و تراکتور را با تغییر ساعت همراه کرده بود، خاموشی یکی از پروژکتورها باعث شد تا این دیدار تقریبا در همان حوالی ساعت قبلی برگزار شود.

بازیکنان دو تیم وارد زمین شده بودند تا خود را مهیای انجام این دیدار کنند که مشکل نور باعث شد تا مسئول برگزاری بازی، پیگیر موضوع شود.

با این حال دو طرف امیدوار بودند در فاصله دقایقی مانده به این بازی، این نقص فنی برطرف شود. با حضور بازیکنان دو تیم در زمین این مشکل حل نشده و داور اجازه شروع بازی را نداد. بنیادی فر از سرپرست دو تیم خواست تا به بازیکنان اعلام کند در زمین خود را آماده بازی نگه دارند تا مسئولین فنی به حل مشکل بپردازند.

با گذشت بیش از ۲۰ دقیقه از زمان اعلامی برای برگزاری بازی اما این مشکل حل نشد و یکی از پروژکتورها که در ضلع جنوب شرقی استادیوم بود، خاموش ماند. بازیکنان که رفته رفته از این موضوع شاکی شده بودند، کاپیتان‌های خود را به سراغ بنیادی فر فرستادند تا پیگیر موضوع شوند و در کنار زمین نیز سرپرست دو تیم شرایط را دنبال می‌کردند.

در ۳۰ امین دقیقه از زمان تاخیر این بازی، داور با اطمینان از تیم فنی بابت حل مشکل، به بازیکنان اعلام کرد تا خود را مهیای بازی کنند و گرم کردن پیش از بازی بار دیگر از سوی بازیکنان دو تیم دنبال شد تا یکی از حواشی این هفته مربوط به نقص استادیوم آزادی در بخش نور باشد. جایی که همین چندی پیش مسئولان آن از حل و تعویض کابل‌های برق آن بعد از ۴ دهه خبر داده بودند و به نظر می‌رسید آزادی دیگر دچار چنین مشکلی نشود.

1749640
1749641
1749642
1749643
1749644
1749645

 

دیدگاه‌ها