کد خبر : 1846224 | 10 مهر 1401 ساعت 21:22 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

از این ناراحتیم که گل‌های اتفاقی می‌خوریم؛

بیانی: ساکت از باخت بدش می‌‌آید بخصوص وقتی که ...

مربی تیم فوتبال هوادار معتقد است که به زودی روزهای خوب این تیم هم از راه می‌رسند.

بیانی: ساکت از باخت بدش می‌‌آید بخصوص وقتی که ...

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ساکت الهامی پس از مصاف با سپاهان و شکست 2 بر 1 برابر این تیم به شدت ناراحت بود و به کنفرانس خبری هم نرفت، شاهرخ بیانی در میکسدزون خبری درباره این مسابقه که به میزبانی هوادار در ورزشگاه دستگردی برگزار شد؛ اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با یکی از بهترین تیم ها بازی داشتیم. تیمی که ساختار مدیریت و فنی بسیار خوبی دارد. مربی و بازیکن خارجی دارد. بودجه بسیار خوبی هم دارند. استادیوم اختصاصی دارد و ... خدا را شکر مشکلی ندارد. ما هم اما تیم هوادار هستیم که با یک مشت بچه جوان با آنها بازی کردیم.
او سپس درباره روند بازی و نمایش خوب هوادار بیان کرد: ما هم نیمه اول فشار آوردیم و هم نیمه دوم. شما گل ها را دیدید. هم این بازی و هم بازی پرسپولیس و هم بازی مس روی اتفاقات گل خوردیم. به هر حال تیم جوان این مشکلات را دارد. ولی بچه ها پا به پای تیم سپاهان آمدند و هر چه آقای الهامی در تاکتیک به بچه ها گفته بود؛ اجرا کردند. با این حال نمی شود یک سری اتفاقات را کاری کرد.
ستاره سابق تیم ملی و باشگاه استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد هوادار در بخش گلزنی به نیروی تقویتی نیاز دارد عنوان کرد: ببینید مشکل ما در این زمینه باشگاه است. باشگاه ما اصلا با بازیکن خارجی مخالف است و الان هم در فوتبال ما بازیکنان سطح بالا را تیم های خوب و تیم هایی که از نظر مالی شرایط خوبی دارند، گرفته اند. حتی برخی از این تیم ها سه چهار مهاجم خوب دارند. با این حال ما هم در حال کار با همین جوانان هستیم. هوادار شاید الان از نظر امتیازی پایین جدول باشد ولی از لحاظ کار فنی و تاکتیکی، موقعیت گل و .. خوب بازی کرده ایم. مقابل پرسپولیس خوب بازی کردیم؛ مقابل مس هم خوب بازی کردیم. امروز هم سپاهان مقابل ما وقت تلف می کرد و بازیکن تعویض می کرد تا زمان تلف شود.
او سپس درباره شرایط تیم گفت: آقای الهامی یکی از مربیان خوب فوتبال ما هستند. به هر حال در این سختی ها همیشه روزهای خوب هم می آید.
مربی هوادار درباره داوری گفت: ما الان دوباره صحبت کنیم محروم می شویم. به نظرم شما باید خودتان در رسانه ها این مسائل را مورد بررسی قرار بدهید.
سوال بعدی از بیانی درباره ناراحتی ساکت الهامی پس از شکست مقابل سپاهان و خودداری از صحبت با رسانه ها بود. او در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: الان یک سال بیشتر است که با آقای الهامی کار می کنم و او واقعا از باخت بدش می آید. او در تمرینات تمام نکات را به بازیکنان می گوید. صبح و بعدازظهر تمرین می کنیم و وقتی اینگونه گل می خوریم ناراحت می شود. نباید اینطور گل بخوریم. به هر حال اما جوان بودن تیم کار دست ما می دهد. روزهای خوب ما هم می آید.

دیدگاه‌ها