کد خبر : 1846357 | 11 مهر 1401 ساعت 16:12 | 28K بازدید | 4 دیدگاه

او همیشه بر مشکلات غلبه می کند

کونسیسائو: ما همیشه آماده کمک به طارمی هستیم

سرمربی پورتو با حمایت چندباره از مهاجم ایرانی تیمش گفت که طارمی باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.

کونسیسائو: ما همیشه آماده کمک به طارمی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، فردا از سر گرفته می شود و در یکی از دیدارهای مهم سه شنبه شب، پورتو در استادیوم دراگائو میزبان بایرلورکوزن خواهد بود. مسابقه ای که برای علاقه مندان به فوتبال در ایران از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود چرا که دو مهاجم اصلی تیم ملی روبه‌روی هم قرار خواهند گرفت.

اژدهایان تاکنون در 2 بازی قبلی خود امتیازی را کسب نکرده اند و برای جلوگیری از حذف و زنده نگه داشتن امیدهای صعود به دور بعد، در پی غلبه بر حریف آلمانی خود هستند. در همین رابطه، سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی حضور یافت و در بخشی از آن، به صحبت درخصوص مهدی طارمی پرداخت.

سرجیو کونسیسائو در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه ممکن است وضعیت فعلی ایران، بر مهدی طارمی، روحیه و کیفیت بازی او تأثیر بگذارد، پاسخ داد: طارمی پسر باهوشی است و می‌داند در اطرافش چه می‌گذرد. او مردی پخته و بالغ است و ما همیشه آماده کمک به او هستیم.

سرمربی پورتو صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: برای طارمی مهمترین چیز فوتبال است. در شرایطی که بازی کردن برای او سخت بود، اما یک بازی فوق العاده مقابل براگا انجام داد، هرچند که در این بازی موفق به گل زدن نشد. او در زمین کاملا باهوش بود.

کونسیسائو در پایان گفت: او می داند که ما یک خانواده هستیم و از اتفاقاتی که در اطرافمان می گذرد آگاهیم. طارمی می داند که در زندگی چه می خواهد، اما همیشه حمایت ما را در اختیار دارد. او همیشه بر مشکلات غلبه می کند. او باهوش است و روی فوتبال تمرکز می کند.

1749897

دیدگاه‌ها