کد خبر : 1846435 | 12 مهر 1401 ساعت 09:30 | 691 بازدید | 0 دیدگاه

امیری: تیراندازان برای موفقیت نیاز به روحیه دارند

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان علاوه بر ارتقای بعد فنی از نظر مهارت‌های روانی نیز باید آماده باشند تا سهمیه پارالمپیک پاریس را از دست ندهیم.

امیری: تیراندازان برای موفقیت نیاز به روحیه دارند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، حسین امیری درباره وضعیت تیراندازان در اولین حضورش به عنوان سرمربی در اردوی تیم ملی، اظهار کرد: اگر بخواهیم فقط به مهارت‌های تکنیکی و تاکتیکی تیراندازان بپردازیم و از مهارت‌های روانی ورزشکاران غافل بمانیم، قطعا روند رو به رشدی نخواهیم داشت. با توجه به این که یک‌سال از تیم ملی دور بودم معتقدم باید تکنیک‌ها و راهکارهای جدیدی به تیرانداران آموزش داده شود تا با انگیزه و روحیه بالایی در تمرینات حضور پیدا کنند.

وی گفت: تلاش بر این است که مهارت‌های فنی و روان‌شناسی را هم‌سو پیش ببریم و دوباره شادی و نشاط را به تیم ملی برگردانیم تا تیراندازان در اولین حضورشان برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در امارات، موفق عمل کنند.

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی در ارزیابی از وضعیت تیراندازان اعزامی به امارات، تصریح کرد: تیراندازان در شرایط خوبی به‌سر می‌برند و از نظر فنی عملکرد آن‌ها راضی کننده است، حتی برای این که بتوانم بعد از یک‌سال همان روشی که در گذشته برای آماده‌سازی ورزشکاران استفاده می‌کردیم، دوباره همان دستورالعمل‌ها را اجرا کنیم کادرفنی را تغییر دادم تا تیم از نظر روحی به شرایط قبل بازگردد.

امیری زمان بعدی اردوی تیم ملی را ۱۶ مهر در سالن تیراندازی آزادی عنوان کرد و گفت: تا زمان اعزام تیراندازان به قهرمانی جهان دو اردوی دیگر در سالن تیراندازی آزادی پیش‌بینی شده که این اردو از ۱۶ مهر با حضور ساره جوانمردی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی، زهرا غلامزاده، رقیه شجاعی و مصطفی خادم آغاز می‌شود و تا ۲۵ مهر ادامه خواهد داشت.

او در پایان درباره وضعیت ساره جوانمردی و این که آیا تمرینات خود را دوباره به صورت انفرادی پیگیری خواهد کرد یا خیر؟ افزود: ما او را به اردو دعوت کردیم تا تمرینات خود را برای شرکت در قهرمانی جهان همراه سایر ملی‌پوشان دنبال کند، حال این که در این اردو حضور داشته باشد یا خیر؟ بستگی به تصمیم این تیرانداز دارد.

دیدگاه‌ها