کد خبر : 1846449 | 12 مهر 1401 ساعت 11:19 | 886 بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در مصر سهمیه کسب کنیم

کرم‌زاده: سطح مسابقات جایزه بزرگ بالا بود

عضو تیم ملی تیراندازی کشورمان گفت: در مسابقات جایزه بزرگ امتیاز 630/8 را زدم و اگر این امتیاز را در مسابقات جهانی مصر تکرار کنم قطعا جزو فینالیست‌ها هستم.

کرم‌زاده: سطح مسابقات جایزه بزرگ بالا بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، فاطمه کرم‌زاده در خصوص مسابقات جایزه بزرگ تفنگ بانوان و نایب قهرمانی در این مسابقات اظهار داشت: سطح فینال بالا بود ابتدا کار را خوب آغاز نکردم اما در ادامه توانستم تیرهای خوبی بزنم و به جمع دو نفر اول رسیدم و راهی دیدار نهایی شدم. در فینال ابتدا خوب پیش رفتم اما مقداری در جا زدم و صادقیان بالاتر از من قرار گرفت در ادامه امتیازات به هم نزدیک شد اما دو تیر آخر را برابر زدیم و نتیجه 16 بر 14 به پایان رسید.

وی تاکید کرد: در مسابقات جایزه بزرگ امتیاز 630/8 را زدم و اگر این امتیاز را در مسابقات جهانی مصر تکرار کنم قطعا جزو فینالیست‌ها هستم و اگر همین فینال خوبی که در مسابقات جایزه بزرگ داشتیم را در مسابقات جهانی تکرار کنیم می‌توانیم مدال و سهمیه بگیریم.

کرم‌زاده در خصوص هدفش در مسابقات جهانی مصر گفت: مسابقات جهانی مصر اولین مرحله توزیع سهمیه المپیک جهانی است و امیدوارم من و یا هر کدام از بچه‌های ایران بتوانیم سهمیه بازی‌های المپیک را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها