کد خبر : 1846509 | 12 مهر 1401 ساعت 14:53 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

روی روند برد هستیم و قصد شکست نساجی را داریم

نوری: با 2 مساوی دیگر، رکورد گینس را می‌زدیم!

مربی ذوب آهن می گوید که آنها فعلا به بازی با استقلال فکر نمی کنند و تمام تمرکز آنها روی دیدار مقابل نساجی است.

نوری: با 2 مساوی دیگر، رکورد گینس را می‌زدیم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار برای تقویت نیمکت تیم، یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس را به کادرفنی اضافه کرد. محمد نوری که سابقه کاپیتانی سرخ پوشان را در کارنامه دارد، امسال به ذوب آهن پیوست تا بتواند در کارهای تاکتیکی و دستورات فنی، کمک حال تارتار باشد.

نوری درخصوص پیروزی ذوب آهن برابر پیکان اظهار داشت: بازی سختی داشتیم ولی از فرصت تعطیلات لیگ برتر به خوبی استفاده کردیم. ما هم روی نقاط ضعف و هم نقاط قوت خودمان کار کردیم و هم پیکان را به خوبی آنالیز کرده بودیم. خدا را شکر که زحمات کادرفنی و بچه‌ها جواب داد و توانستیم به برتری برسیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در بازی‌های بعدی هم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی در مورد اینکه چرا رسیدن ذوب آهن به اولین پیروزی اینقدر طول کشید، گفت: ما در 6 هفته اول شرایط سختی داشتیم. سه بازی ما با تیم‌های مدعی و بالانشین بود و سه بازی دیگر هم خارج از خانه بود. در همان‌ دیدارها نیز فرصت‌های خوبی برای پیروزی داشتیم ولی بدشانسی و بعضاً اشتباهات داوری مانع از رسیدن ما به پیروزی شد. باید خیلی زودتر از اینها به اولین برد فصل می‌رسیدیم. خدا را شکر که این بازی را بردیم و دیگر مساوی نشد و اگر 2 بازی دیگر را مساوی کرده بودیم، رکورد گینس را می‌زدیم (خنده).

نوری در مورد تقابل هفته بعد با نساجی نیز توضیح داد: نساجی تیم خوبی است و کادرفنی خوبی دارد. آقای مطهری از مربیان خوب فوتبال ما هستند و این هفته هم نشان دادند چه تیم خوبی را در اختیار دارند. ولی خب ما از این هفته روی دور برد افتادیم و قصد نداریم از این روند خارج شویم و می‌خواهیم مقابل نساجی به دومین پیروزی پیاپی دست پیدا کنیم.

وی در مورد تقابل حساس 2 هفته بعد با استقلال و اینکه آیا بازی با مدافع عنوان قهرمانی روی بازی با نساجی تاثیر می‌گذارد یا نه، گفت: ما همه تمرکزمان فعلاً‌ روی بازی با نساجی است و نظری روی بازی با استقلال نداریم. قطعاً‌ آن دیدار خیلی مهم است و باید به زودی برای آن مسابقه هم برنامه ریزی کنیم ولی در حال حاضر همه تمرکز ما روی تیم نساجی است.

مربی ذوب آهن در مورد شرایط بازیکنان تیمش هم عنوان کرد: شرایط بازیکنان خوب است و همه آماده هستند و غایبی برای این بازی نداریم.

نوری در پایان با اشاره به 2 دیدار دوستانه اخیر تیم ملی هم گفت: بازی‌های خوبی انجام شد و مقابل 2 تیم مطرح و پر مهره بازی کردیم و محک خوبی برای بازیکنان در آستانه جام جهانی بود. کی‌روش تغییرات خوب و مثبتی روی تیم ایجاد کرده است و این در بازی و عملکرد تیم ملی مشهود بود. امیدوارم این روند و برنامه ریزی به خوبی پیش برود تا جایی که در بالاترین سطح آمادگی در جام جهانی به میدان بروند و بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند و دل مردم را شاد کنند.

دیدگاه‌ها