کد خبر : 1846649 | 13 مهر 1401 ساعت 13:25 | 19.1K بازدید | 2 دیدگاه

همه در انتظار امضاى يل جويبار عليه شايعات؛

حسن يزدانى در ليگ كشتى نمى گيرد؟

تقريبا تمامى ستاره هاى كشتى آزاد به جز حسن يزدانى تيم خود را در ليگ برتر مشخص كرده اند.

حسن يزدانى در ليگ كشتى نمى گيرد؟

به گزارش ورزش سه، حسن يزدانى كه با نايب قهرمانى و شكست برابر تيلور در فينال از مسابقات جهانى ٢٠٢٢ بلگراد به كشور بازگشت، هنوز تيم خود را براى شركت در ليگ برتر كشتى مشخص نكرده است. 
اين ستاره كشتى ايران در سال هاى اخير همواره در ليگ حضور داشته ؛ اگرچه سال گذشته با وجود حضور در تركيب تيم فولادين ذوب آمل براى تيمش به ميدان نرفت و حتى يك كشتى هم نگرفت!
در روزهاى اخير كشتى گيرانى همچون رحمان عموزاد، كامران قاسمپور و اميرحسين زارع كه از مدال آوران ايران در مسابقات جهانى بودند، قرارداد خود را با تيم هاى مختلف امضا كردند و حالا همه در انتظار مشخص شدن تيم جديد حسن يزدانى هستند. 
البته شايعه عجيبى هم در فضاى مجازى منتشر شده؛ مبنى بر اينكه مصاحبه تند پدر حسن يزدانى عليه فدراسيون باعث شده او در ليگ كشتى بدون تيم بماند! البته كه قطعا يزدانى اگر بخواهد در ليگ حضور پيدا كند، مشتريان پرتعداد و دست به نقدى خواهد داشت.
به هر حال بايد ديد با توجه به اينكه ليگ تنها منبع درآمدى كشتى گيران به حساب مى آيد، يزدانى چه تصميمى براى شرکت در اين مسابقات خواهد گرفت. قطعا حضور يكى از پرافتخارترين كشتى گيران تاريخ ايران در ليگ، تنور اين مسابقات را گرم مى كند.

دیدگاه‌ها