کد خبر : 1846760 | 14 مهر 1401 ساعت 11:36 | 11K بازدید | 1 دیدگاه

جام ملت های فوتسال آسیا 2022؛

کریمی: به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران معتقد است که چیزی جز قهرمانی بازیکنان تیم را راضی نمی کند.

کریمی: به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم

به گزارش ورزش سه، مهدی کریمی در گفت و گو با خبرنگار ما در آستانه بازی نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا 2022 مقابل تایلند گفت: خدا را شکر شرایط تیم خیلی عالی است و بچه ها تمام تمرکز خود را برای برد و صعود به فینال گذاشته اند.

او افزود: فکر می کنم با آمدن آقا وحید ۸۰ درصد تیم جوان شده است و خداروشکر توانستیم با تیمی که داریم، تا این جای کار مقتدرانه ظاهر شده و چهار برد خوب را پشت سر بگذاریم. همه برای قهرمانی همدل هستیم و این مهم دور از دسترس نیست.

این بازیکن در مورد حریف امروز تیم ملی گفت: تایلند حریف دست و پا بسته در نیمه نهایی نخواهد بود. در فرصت کوتاهی که داشتیم روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده ایم. البته با تاکید کادر فنی نباید گول نتایج بازی های قبلی را خورده و مغرور شویم. در این بازی مثل بازی های قبل با همه توان بازی می کنیم تا پیروز شده و یک بار دیگر فینالیست شویم.

کریمی در پایان تاکید کرد: بچه ها همه سرحال و آماده هستند. فقط به فکر قهرمانی هستیم و به جز آن چیز دیگری ما را راضی نمی کند. این بازی خودش برای ما یک نوع فینال است چون تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه بازی ها را با جدیت و تمرکز بالا پیروز شود.

دیدگاه‌ها