کد خبر : 1846845 | 14 مهر 1401 ساعت 19:04 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

برد لحظه آخرى نبوغ در بازى جنجالى ليگ بسكتبال

هفته سوم ليگ برتر بسكتبال با برترى نزديك تيم نبوغ اراك برابر نفت آبادان پيگيرى شد.

برد لحظه آخرى نبوغ در بازى جنجالى ليگ بسكتبال

به گزارش ورزش سه ، در حساس ترين بازى هفته سوم ليگ برتر بسكتبال كه از ساعت ١٦ در سالن ٢٥٠٠ نفري امام خميني بين تيم هاى نبوغ اراك و نفت آبادان آغاز شد، هر دو تيم از ابتدا با سرعت دادن به بازي، نمايش خيره كننده اي را از خود نشان دادند.
در كوارتر اول درخشش آرن داوودي گارد راس كهنه كار نبوغ باعث شد، نبوغ با نتيجه ١٩ بر ١٧ به نفع خود كند و بازي فيزيكي سنترهاي هر دو تيم باعث سه خطا شدن بازيكن نبوغ شد، تا دراگان توبارك صربستاني تا انتهاي بازي دست به عصاتر ادامه دهد.
در كوارتر دوم اين آباداني ها بودند كه با درخشش محمد شهريان و سعيد داورپناه و فرصت سوزي اراكي ها در پرتاب هاي آزاد خود، توانستند بازي را با نتيجه  ٤٦ بر ٣٤ به نفع خود  به اتمام برسانند.
كوارتر سوم، بازي به اوج هيجان رسيده بود و شاهد بازي سرعتي و پر برخوردي بوديم، اصغر كاردوست، سنتر با تجربه هاي آباداني ها در كوارتر هاي قبلي به دليل دو اخطاره بودن كمتر فرصت حضور پيدا كرده بود وارد بازي شد و در پايان اين كوارتر بازي با نتيجه ٦٤ بر ٥٥  به سود نفت آبادان به پايان رسيد.
كوارتر چهارم آباداني ها با شوت و امتياز سعيد داورپناه آغاز كردند و اراكيها با ورود توبارك و آرن داوودبي سنتر و گارد خود به دنبال جبران نتيجه بودند، اين كوارتر با ترنورهاي متعدد تيم نبوغ همراه بود، در ٣ دقيقه مانده به پايان، اميدهاي نبوغ براي بازگشت به بازي با پرتاب سه امتيازي محمد حيدري زنده شد و اختلاف به سه امتياز رسيد، و در ادامه پرتاب آزاد همين بازيكن اختلاف را در ٣٤ ثانيه مانده به پايان بازي اختلاف را به دو كاهش داد و سه پرتاب آزاد سعيد داور پناه در ٧ ثانيه به پايان بازي را به نفع تيم نفت رقم زد، در ادامه بازي حمله نبوغ منجر به خطا به نفع اين تيم شد و با از دست دادن دو پرتاب در ريباند علي دريايي با تيپ كردن توپ باعث برد نبوغ با نتيجه ٧٧بر ٧٦ شد.
در پايان بازي درگيري بين حماد سامري و سعيد داورپناه باعث تشنج و درگيري فيزيكي بين بازيكنان و كادرفني دو تيم شد.

دیدگاه‌ها