کد خبر : 1846926 | 15 مهر 1401 ساعت 14:09 | 8.9K بازدید | 13 دیدگاه

پورموسوی: منتظر صعود استقلال خوزستان در غدیر باشید

سرمربی آبی‌های خوزستانی مدعی است تیمش به زودی با نتایج موفق در مسیر صعود قرار خواهد گرفت و از این جهت به شاگردانش ایمان دارد.

پورموسوی: منتظر صعود استقلال خوزستان در غدیر باشید

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان با دست‌یابی به ششمین تساوی به روند شکست‌ناپذیری خود ادامه داد و این در حالی‌ است که آنها مقابل سایپا در شرایطی به تساوی رضایت دادند که اردوگاه این تیم با سرماخوردگی چند بازیکن، با تغییراتی برابر حریف حاضر شد.

پورموسوی، با اشاره به عملکرد بازیکنانش در این بازی گفت: متاسفانه پیش از بازی ۵ بازیکن ما دچار سرماخوردگی شدند و در لحظه آخر توانستیم از این جمع فقط از عظیم گوک سود ببریم. با این حال بازیکنان ما نشان دادند تفاوت زیادی از حیث کیفیت با یکدیگر ندارند و به خوبی خواسته‌های ما را در زمین پیاده کردند؛ تنها در زدن ضربه آخر بدشانس بودیم که امیدوارم در بازی‌های بعدی این مشکل نیز برطرف شود.

استقلال خوزستان در این بازی توانسته بود نمایش مالکانه‌ای داشته باشد و از این حیث برتری قابل توجهی مقابل حریف داشت. پورموسوی در این‌باره گفت: باعث خوشحالی است که می‌توانیم حریف را تحت تاثیر عملکرد خودمان قرار دهیم. در تمامی خطوط خوب کار کردیم و موقعیت‌های مناسبی نیز داشتیم که درخشش خط دفاعی و خصوصا گلر باتجربه حریف نگذاشتند به خواسته‌مان برسیم. باید این روند را از نظر بازی مالکانه به کسب نتیجه دلخواه نیز نزدیک کنیم و خیلی زود به جایگاه بالای جدول برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان با اشاره به اینکه با گذشت هفت هفته از لیگ آزادگان اکنون آبی‌ها باید شخصیت خود را برای صعود نیز به نمایش بگذارند گفت: در لیگ آزادگان شاید قرعه نیز برای شما موثر باشد. ما اکنون به مقطع مناسبی از فصل رسیده‌ایم. باید از این هفته شخصیت خودمان را در قواره تیمی که به دنبال صعود است نشان دهیم. قطعا در ادامه خیلی زود تلاش خواهیم کرد که به بالای جدول برسیم. به تیمی که دارم بابت روحیه شکست‌ناپذیری‌اش افتخار می‌کنم و اطمینان داردم که در ادامه مسیر اتفاقات بهتری نیز در انتظار ما و هواداران خواهد بود.

پورموسوی با تشکر از حمایت‌های صورت گرفته برای در اختیار داشتن استادیوم غدیر گفت: استقلالی‌ها خاطرات شیرینی از این استادیوم دارند؛ از صعود به لیگ برتر تا قهرمانی. شک نکنید یک بار دیگر در این استادیوم جشن بزرگی برای صعود خواهیم گرفت. جا دارد از تمامی مسئولان استانی و مدیریت گروه ملی و همچنین مدیران باشگاه برای تلاشی که در خصوص آماده‌سازی این استادیوم داشتند تشکر کنم. ما در جمع تیم و بازیکنان نیز تلاش خواهیم کرد تا با کسب نتایج در مسیر صعود از این حمایت قدردانی کنیم.

دیدگاه‌ها