کد خبر : 1846961 | 15 مهر 1401 ساعت 19:27 | 5.8K بازدید | 3 دیدگاه

شوت محکم میری برای پایان ناکامی‌ها

مس کرمان ۰ - هوادار ۱؛ این سه امتیاز قسمت ساکت بود

هوادار در یک بازی پربرخورد و نفسگیر با گل دقایق پایانی محمد میری با دست پر کرمان را ترک کرد.

مس کرمان ۰ - هوادار ۱؛ این سه امتیاز قسمت ساکت بود

به گزارش" ورزش سه"، در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان هوادار تهران بود. در نیمه اول این دیدار مس کرمان صاحب توپ و میدان بود و چند موقعیت گل‌زنی داشت اما این هوادار بود که با شروع نیمه دوم فوتبال هجومی‌تر بازی کرد و توانست با تک گل میری در دقایق پایانی این دیدار نفس‌گیر به پیروزی برسد.
در این بازی برخورد بازیکنان متعدد بود و داور سوت‌های زیادی در این بازی زد. هوادار تهران بعد از گل اول و تعویض‌هایی که الهامی انجام داد شکل و شمایل بازی کردنش تغییر کرد و به خوبی توانست بازی را مدیریت کند و گل برتری خود را تا پایان دیدار حفظ کرد.
مس میزبان علی‌رغم بازی خوب و هجومی‌ای که در نیمه اول به نمایش گذاشت، در نیمه دوم مغلوب انگیزه هوادار شد و آنها توانستند از موقعیتی که داشتند نهایت استفاده را کنند و روی ارسال پورقاز و شوت تمام کننده میری به گل برسند و با ۳ امتیاز مهم کرمان را ترک کند.

هفته هشتم لیگ برتر/ جمعه ۱۴۰۱/۰۷/۱۵ ساعت ۱۷:۳۰/ ورزشگاه باهنر کرمان/ بدون تماشاگر
تیم داوری: وحید زمانی، قهرمان نجفی، سعید زیبا، مهدی اجاقی/ ناظر: اسماعیل صفیری

🟨کارت زرد
حسن مرادی( ۵۲) از مس کرمان
محمد سفید چقایی (۳۷)- محمد جواد محمدی ( ۶۷)-داریوش شجاعیان (۹۰) از هوادار

ترکیب مس کرمان:
حسین شهریاری، سید جلال عبدی، میلاد خدایی اصل، حسن مرادی فرد، عارف رستمی( ۷۰- میلاد پورصفشکن)، ششروین بزرگ ( ۷۰- محمد امین اسدی)، محمد صبوری، سامان تورانیان، علی تهامی، محمد امین کاظمیان و احمد نصیری( ۸۷- مهرداد آوخ)

ترکیب هوادار:
میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد، عزت الله پورقاز، صائب محبی، سپهر روزی طلب( ۷۰- سید محمد میری )، محسن سفید چقایی، نیما انتظاری، حسین صادقی( ۶۵- محمد مهدی مهدی خانی)، مهدی عبدی (۶۵- فریبرز گرامی)، محمد جواد محمدی( ۸۵- بابک مرادی) و محمد چهارمحالی( ۸۵- داریوش شجاعیان)

⚽️شرح گل:
مس کرمان صفر- هوادار یک؛ (سید محمد میری دقیقه ۸۰): پورقاز  ارسال بلندی از سمت چپ به روی دروازه مس انجام داد که از روی سر همه گذشت و در ادامه بازیکن تازه نفس هوادار، سید محمد میری با یک شوت محکم و تمام کننده دروازه‌ شهریاری را باز کرد.

⏱لحظات حساس:
دقیقه ۲: ضربه کرنر توسط بازیکنان مس به روی دروازه هوادار ارسال شد که در ادامه توسط مدافعین هوادار با ضربه سر از محوطه جریمه دور شد.
دقیقه ۶: ارسال بلند محمد صبوری به روی دروازه هوادار  که میلاد فراهانی با یک پرش بلند توپ را گرفت.
دقیقه ۱۷: محمد امین کاظمیان در بین دو مدافع هوادار به خوبی راه دروازه را پیدا کرد و در ادامه درون محوطه جریمه شوت خوبی زد اما فراهانی با دو دست توپ را دفع کرد و به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۸: محمد چهارمحالی روی یک ضربه آزاد توپ را به سمت دروازه مس فرستاد که مدافعین مس توپ را برگرداندند.
دقیقه ۳۵: سامان تورانیان از سمت راست ارسال خوبی به روی دروازه هوادار انجام داد که در ادامه فراهانی به خوبی توپ را دور کرد.
دقیقه ۳۹: شوت محکم و خطرناک شروین بزرگ به سمت دروازه هوادار توسط مدافعین هوادار به کرنر رفت.
دقیقه ۴۸: شوت از راه دور و کم‌جان نیما انتظاری از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه ۱+۹۰: ارسال بلند بازیکنان مس به روی دروازه هوادار انجام شد اما ضربه سر مهرداد آوخ به بیرون رفت و ثمری نداشت.

🥇بهترین بازیکن: 
سید محمد میری در این بازی تعویض طلایی هوادار شد و ده دقیقه پس از ورود به زمین گل برتری تیمش را به ثمر رساند. با توجه به حساسیت‌های این مسابقه گلزن سه امتیازی این بازی را می‌توان بهترین بازیکن میدان دانست.

🚨اتفاق ویژه:
 ساکت الهامی که فصل پیش در نیمه نهایی جام حذفی با نساجی شاگردان فرزاد حسینخانی را شکست داده و فینالیست شده بود این بار در مسابقه‌ای که نیاز حیاتی به پیروزی داشت با هدایت هوادار این سرمربی را شکست داد تا پس از سه شکست یک نفس راحت بکشد.

🔴درحاشیه
* در نیمه اول بازی پر برخورد دنبال می‌شد و داور سوت‌های متعددی می‌زد و بازی را نگه می‌داشت.
* میرزایی از کادر فنی مس به دلیل اعتراض به داوری در اواخر نیمه اول کارت گرفت.
*داور برای آرام کردن کادرفنی هوادار در نیمه به سمت نیمکت این تیم آمد و به یکی از نیمکت نشینان کارت زرد داد.

دیدگاه‌ها