کد خبر : 1846980 | 15 مهر 1401 ساعت 20:45 | 25.2K بازدید | 16 دیدگاه

خط و نشان قلعه‌نویی برای همه تیم‌های لیگ؛

پُرگل‌ترین پیروزی لیگ بیست و دوم

شاگردان قلعه‌نویی با نمایشی توفانی و استفاده از همه موقعیت‌های خود مقابل نفت به پُرگل‌ترین برد فصل رسیدند.

پُرگل‌ترین پیروزی لیگ بیست و دوم

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در شرایطی امروز تیمش را مقابل نفت مسجدسلیمان به زمین فرستاد که چند سورپرایز در ترکیب گل‌گهر داشت که امیر شهیم، یکی از این ورودی‌های جوان توانست گل نخست سیرجانی‌ها را بزند، اما در نیمه دوم هم تمام بازیکنان تعویضی گل‌گهر گل کاشتند و توانستند یا پاس گل بدهند یا گل بزنند.

محمد خدابنده‌لو، هافبک تعویضی گل‌گهر پس از ورود به زمین دو گل زد و یک پاس گل داد، کی‌روش استنلی نیز بعد از اینکه به بازی آمد، یک پاس گل داد و یک گل تماشایی به ثمر رساند، علی‌اصغر عاشوری هم که یکی دیگر از تغییرات ژنرال بود موفق به گلزنی شد و مرتضی تبریزی هم یک پاس گل به نام خود ثبت کرد تا این جابه‌جایی‌های شگفت‌انگیز یک نتیجه عجیب در مسجدسلیمان رقم بزنند.

گل‌گهر سیرجان با کسب این پیروزی ارزشمند که با استفاده از تمام موقعیت‌های خود به دست آورد، تا قبل از اتمام بازی سپاهان و پرسپولیس، صدرنشین شد و امیدوار است جدال شاگردان گل‌محمدی و مورایس با تساوی تمام شود تا رتبه اول را حفظ کند.

گزارش لحظه به لحظه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و گل‌گهر را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

هفته هشتم لیگ برتر؛ جمعه: 1401/07/15 ؛ ساعت: 19
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان/ بدون تماشاگر.
داور: یعقوب آشوری/ کمک‌ها: علی احمدی و صادق رستمی؛ داور چهارم: امیر ایار/ ناظر داوری: حاتم بک‌پور.

نفت مسجدسلیمان
سعید جلالی‌راد، میلاد باقری(78- آریا برزگر)، علی عبدالله‌زاده، عقیل کعبی، حسین شنانی، علیرضا دغاغله، اسماعیل بابایی(69- میثم نقی‌زاده)، امیرحسین کریمی(56- علی کیانی‌فر)، سامان نریمان‌جهان(78- محمود صالحی)، پیمان میری(56- رضا دهقانی) و پیمان رنجبری
سرمربی: محمدرضا مهاجری

1751150

گل‌گهر سیرجان
محسن فروزان، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری، امیر جعفری، علیرضا علیزاده، امین پورعلی(66- محمد خدابنده‌لو)، وسلی گومز(54- علی‌اصغر عاشوری)، امیر شهیم(54- کی‌روش استنلی)، رضا شکاری(78- بهنام برزای) و اریک باگناما(54- مرتضی تبریزی)
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

1751153

🟨 کارت زرد: 

مهدی تیکدری(40) اریک باگناما(49) از گل‌گهر

⚽️ شرح گل:

نفت مسجدسلیمان صفر- گل‌گهر یک (دقیقه 21: امیر شهیم): روی یک حمله سریع توسط بازیکنان گل‌گهر، اریک باگناما پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد و در موقعیت تک به تک قرار گرفت که از خودگذشتگی و پاس در عرض این بازیکن را امیر شهیم به راحتی تبدیل به گل کرد.

1751152

نفت مسجدسلیمان صفر- گل‌گهر 2 (دقیقه 68: علی‌اصغر عاشوری): مرتضی تبریزی در محوطه 6 قدم نفت صاحب توپ شد که پاس کات‌بک این بازیکن و شوت زمینی عاشوری گل دوم گل‌گهر را به همراه داشت.

نفت مسجدسلیمان صفر- گل‌گهر 3 (دقیقه 76: محمد خدابنده‌لو): پاس بلند به میانه زمین را کی‌روش استنلی با ضربه سر به محمد خدابنده‌لو رساند تا این بازیکن تعویضی در موقعیت تک به تک و ضربه به سمت موافق خود گل سوم تیمش را بزند.
نفت مسجدسلیمان صفر- گل‌گهر 4 (دقیقه 77: محمد خدابنده‌لو): اشتباه در خط دفاعی نفت مسجدسلیمان کاری کرد تا خدابنده‌لو دوباره در موقعیت تک به تک قرار بگیرد و این بار هم با شوت بغل پا به سمت راست برای چهارمین بار دروازه حریف‌ را باز کند.

نفت مسجدسلیمان صفر- گل‌گهر 5 (دقیقه 3+90: کی‌روش استنلی): مهاجم برزیلی گل‌گهر پشت محوطه جریمه نفت صاحب توپ شد که شوت پای چپ ناگهانی او پس از دفع ناقص سعید جلالی‌راد به تور دروازه چسبید.

⏱دقایق حساس:

دقیقه 21: شوت محکم وسلی از پشت محوطه جریمه را سعید جلالی‌راد به شکل ناقص دفع کرد.
دقیقه 23: ضربه محکم نریمان‌جهان از پشت محوطه جریمه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 41: شکاری روی پاس باگناما در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان صاحب توپ شد که چرخش و شوت محکم او به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 45: ضربه ایستگاهی به دست آمده برای نفت مسجدسلیمان پشت محوطه جریمه گل‌گهر را عقیل کعبی به شکل عجیب و غریب و با اختلاف زیاد از دروازه به بیرون زد.

دقیقه 2+45: شوت پای چپ باگناما دقت لازم را نداشت و با فاصله از دروازه نفت مسجدسلیمان راهی اوت شد.

1751154

دقیقه 51: محسن فروزان با واکنش تماشایی اجازه نداد حمله نفت مسجدسلیمان تبدیل به گل شود و شوت بابایی از زاویه بسته را دفع کرد.
دقیقه 52: ضد حمله سریع گل‌گهر روی حرکت باگناما را میلاد باقری با دفع توپ اجازه نداد شکل بگیرد.

دقیقه 57: ارسال در عرض دغاغله از جناح چپ را کیانی‌فر نتوانست استفاده کند و ضربه او را جعفری با حضور به موقع مقابل توپ و دفع آن به کرنر اجازه نداد تبدیل به گل شود.

دقیقه 86: توپ ارسالی از جناح راست زمین را فروزان با پرش بلند دفع کرد و در ریباند هم شوت شنانی را به خوبی دراختیار گرفت.

دقیقه 90: ارسال دهقانی از سمت راست زمین را فروزان دراختیار گرفت.

دقیقه 5+90: شوت فنی رضا دهقانی از پشت محوطه جریمه را محسن فروزان بدون دردسر جمع کرد تا دروازه گل‌گهر پس از زدن 5 گل بسته بماند.

1751155

🥇 بهترین بازیکن

محمد خدابنده‌لو در دقیقه 66 به ترکیب گل‌گهر سیرجان اضافه شد و در حضور کوتاه مدت خود در زمین فوق‌العاده نشان داد؛ او گل‌های سوم و چهارم تیمش را با دو فرار به پشت مدافعان نفت مسجدسلیمان زد و در لحظات پایانی هم پاس گل پنجم را به کی‌روش استنلی داد تا یک نمایش فوق‌العاده را در کمتر از نیم ساعت بر جای بگذارد و بهترین بازیکن تیمش شود.

🚨 اتفاق ویژه

تیم نساجی مازندران هفته قبل پُرگل‌ترین برد فصل را با زدن چهار گل در بازی خانگی مقابل نفت MIS جشن گرفت، اما امروز شاگردان امیر قلعه‌نویی این رکورد را جابه‌جا کردند و در مسجدسلیمان به 5 گل رسیدند تا این نتیجه شگفت‌انگیز آنها را موقتا به صدر جدول برساند؛ جایگاهی که در صورت تساوی سپاهان و پرسپولیس ثابت می‌ماند.

دیدگاه‌ها