کد خبر : 1847006 | 15 مهر 1401 ساعت 19:53 | 66.9K بازدید | 68 دیدگاه

آقای حاج‌ملک خسته نباشید

نکونام: استقلالی‌ها برای پنالتی برنامه داشتند

جواد نکونام دومین بازی این فصل خود در ورزشگاه آزادی را بدون شکست پشت سر گذاشت و بعد از پایان مسابقه واکنش تندی نسبت به ادعای استقلالی‌ها از خود نشان داد.

نکونام: استقلالی‌ها برای پنالتی برنامه داشتند

به گزارش “ورزش سه” بعد از دومین بازی بدون شکست در ورزشگاه آزادی، جواد نکونام با حوصله جواب سوال همه خبرنگاران را داد.در حالی که امروز بازی روی نیمکت‌‌ها جنجال خاصی نداشت، نکونام که به عنوان اولین کاندید سرمربیگری استقلال در این فصل، فولاد را انتخاب کرده، بعد از اینکه در این بازی هم تسلیم استقلال نشد در خصوص بازی حرف‌های مختلفی به زبان آورد. او ضمن گفتن خسته نباشید به داور مسابقه، نسبت به پنالتی‌های مورد ادعای استقلالی‌ها واکنش تندی نشان داد.

*به استقلال موقعیت خاصی ندادیم
می‌دانستیم با استقلال که در این چند هفته بردهای خوبی در داخل و خارج خانه داشته و خود را در جمع مدعیان قرار داده، چگونه بازی کنیم و ضربه بزنیم. به نظرم نیمه اول دو موقعیت به تیم حریف دادیم و بازیکنانم در حمله کردن عجله داشتند و توپ به پشت بازیکنان ما می‌افتاد. حتی یک توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد. اما وقتی بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم تمام این روزنه‌ها را بستیم و موقعیتی به استقلال ندادیم.

*روی اشتباه فردی گل خوردیم 
وی در ادامه گفت: روی یک اشتباه فردی گل خوردیم وگرنه ما بازی را برده بودیم و می‌دانستیم چگونه باید بازی کنیم و شرایط را برای استقلال سخت کنیم اما روی اشتباه فردی گل خوردیم و بازی مساوی شد. بعد از آن استقلال روی توپ‌های بلند کار کرد اما باز هم موفق بودیم و می‌توانستیم یک گل دیگر به ثمر برسانیم که نشد. در نیمه دوم شرایط باب میل ما بود و توانستیم مسابقه را کنترل کنیم. استقلال تیم قدرتمندی است و شش ملی‌پوش دارد و این شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. به نظرم بازیکنان زحمت کشیدند و عملکرد خوبی داشتیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

*جام جهانی لیگ را طاقت فرسا می‌کند
لیگ بسیار سختی داریم و ممکن است طاقت فرسا هم بشود چون جام جهانی را در پیش داریم ولی تیم ما باید به کار خود ادامه دهد و انگیزه داشته باشد و شرایط را برای خود بهبود ببخشد.

1751140

*وقتی گل می‌خوریم همه عصبانی می‌شوند
نیمه اول شما را خیلی عصبانی دیدیم و نیمه دوم هم بعد از تعویضی که داشتید عصبانیت بیشتری پیدا کردید، نکونام در خصوص این گفته یکی از خبرنگاران گفت: طبیعی است در فوتبال. من در لحظه زندگی می‌کنم و آن اتفاقی که در لحظه رخ می‌دهد باعث عصبانیت نه تنها من بلکه تیم می‌شود. ما مجبور شدیم دروازه‌بان خودمان را به علت مصدومیت تعویض کنیم و این مورد به ما ضربه زد. وقتی گل می‌خوریم همه عصبانی می‌شویم. اما تیم من امروز خوب بود و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. امروز تاکتیک فولاد نسبت به بازی قبل فرق می‌کرد و می‌دانستیم به استقلال در استادیوم آزادی نباید ببازیم.

*تیم‌های دیگر خیلی جلوتر از ما هستند
وی درباره اینکه تیمش را مدعی قهرمانی می‌دانند، گفت: من از روز اول برای این موضوع جنگیده‌ام. اما با واقعیت هم زندگی می‌کنیم. استقلال، پرسپولیس و سپاهان می‌جنگند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. برای ما هم همینطور است. نکته مهم برای تیم ادامه دادن به تلاش است. اگر فکر کنیم به اینکه چه اتفاقی برای چه تیمی می‌افتد، بازنده ما هستیم. تیم‌های قوی‌تر از ما خیلی هستند اما این بازیکن است که در زمین نتیجه را تعیین می‌کند و این نکته‌ای است که اهمیت دارد. بازیکنان من بهترین عملکرد را داشته‌اند و خوشحالم که در فولاد هستم. امیدوارم بتوانیم امسال هم سال خوبی برای مردم خوزستان رقم بزنیم.

*برنامه استقلالی‌ها گرفتن پنالتی بود!
سرمربی فولاد در پایان نشست خودش بحث در خصوص دو صحنه مشکوکی که استقلالی‌ها معتقد به پنالتی بودند را پیش کشید و گفت: من تمام صحنه‌ها را نگاه کردم. یکی از آن دو صحنه کاملا مشخص بود که کارت زرد درست است. دومی هم همینطور؛ چون اصلا برخوردی وجود نداشت. حتی توپ اوت شد که به اشتباه کرنر گرفتند. وقتی در دقیقه یک بازیکن استقلال خودش را زمین انداخت من همان موقع به بازیکنانم گفتم در هجده قدم پا پرت نکنند. چون وقتی تیمی از دقیقه یک این کار را انجام می‌دهد یعنی برنامه دارد تا خطا بگیرد. من به بازیکنانم گفتم و دیدید نزدیک هجده قدم کسی پا نمی‌انداخت. بازیکنان استقلال می‌خواستند زرنگی کنند و پنالتی بگیرند اما آقای حاج ملک قضاوت بسیار خوبی داشتند و به ایشان خسته نباشید می‌گویم.

دیدگاه‌ها