کد خبر : 1847023 | 15 مهر 1401 ساعت 20:45 | 28.8K بازدید | 21 دیدگاه

بارسا یا پی‌اس‌جی؛ تصمیم نهایی مسی در ژانویه؟

بحث بازگشت لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، به بارسلونا بار دیگر به صورت جدی مطرح شده است.

بارسا یا پی‌اس‌جی؛ تصمیم نهایی مسی در ژانویه؟

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا و همچنین ژاوی علاقه بسیاری به بازگرداندن مسی به نوکمپ دارند اما از سوی دیگر مدیران پاری سن ژرمن نیز نهایت تلاش‌شان برای حفظ او را به کار گرفته‌اند. 
لاپورتا رویای بازگشت این بازیکن به بارسا و برپایی یک خداحافظی احساسی و تاریخی برای او در پایان دوران فوتبالش را در سر دارد تا بتواند تصاویر ناراحت‌کننده جدایی او در تابستان 2021 را از اذهان پاک کند. 
روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده است که رییس بارسا نهایت تلاشش را در این زمینه به کار خواهد گرفت تا بتواند بار دیگر شرایط را به شکلی پیش ببرد که این بازیکن با پیراهن بارسا در زمین حضور پیدا کند. این خواسته ژاوی و البته تمامی هواداران بارسلونا نیز هست و با این که مشکلاتی در این راه وجود دارد اما آنها در روزهای اخیر بارها در این باره صحبت کرده‌اند. 
این در حالی است که پاری سن ژرمن نیز به شدت مشتاق حفظ این ستاره آرژانتینی است و گفته می‌شود که همین حالا پیشنهادی برای تمدید قرارداد تا ژوئن 2024 با دستمزد سالانه 30 میلیون یورویی به او ارائه کرده است. 

1750225
بسیاری باور دارند که بازگشت مسی به بارسا باید با سه موضوع اصلی بررسی شود. اول مشکل مالی بارسا و محدودیت تعیین شده برای پرداخت دستمزد از سوی لالیگا است. گزینه دوم مربوط به این است که آیا مسی با پروژه ژاوی سازگاری کامل دارد یا خیر و موضوع سوم که از همه مهم‌تر است این است که آیا خود این بازیکن علاقه‌ای به بازگشت دارد یا نه. 
منابع نزدیک به او می‌گویند این بازیکن با زندگی در پاریس سازگار شده، خانواده و فرزندانش در این شهر راحت هستند و زندگی در پایتخت فرانسه برای او لذت‌بخش است و شاید همین باعث ایجاد تردید برای این بازیکن شود. 
با این حال، انتظار می‌رود که مسی نهایتا تا ماه ژانویه تصمیم نهایی‌اش در این زمینه را بگیرد، هرچند بسیاری باور دارند که ممکن است او برای اتخاذ این تصمیم مهم به مدت زمان بیشتری نیاز داشته باشد. 
 

دیدگاه‌ها