کد خبر : 1847047 | 15 مهر 1401 ساعت 22:26 | 43.1K بازدید | 57 دیدگاه

باید درمورد حضور بازیکنان در تیم ملی به تعامل برسیم

گل‌محمدی: ملی‌پوش زیاد داشتیم به ضررمان شد

یحیی گل‌محمدی می‌گوید به دلیل داشتن ملی‌پوشان زیاد و زمین نامناسب در مدت اخیر تمرینات خوبی نداشته‌اند.

گل‌محمدی: ملی‌پوش زیاد داشتیم به ضررمان شد

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی سپاهان در ابتدا گفت: نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و می‌توانستیم به گل برسیم. با بازی مالکانه توانستیم به دروازه حریف برسیم و از فضای پشت دفاع آنها استفاده کردیم. نیمه خوبی را پشت سر گذاشتیم، ایستگاهی‌هایی که به دست آوردیم آن لحظه که باید پاس خوب می‌دادیم یا کار خوب می‌کردیم مشکل داشتیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نیمه دوم متعادل بود. در خصوص برخی خطاها که به راحتی در اختیار سپاهان قرار دادیم و موقعیت‌هایی به حریف دادیم. بازی کم موقعیتی بود و نتیجه هم عادلانه بود.

او در مورد شروع مجدد پرسپولیس بعد از وقفه لیگ بیان کرد: ما روند خوبی را طی می‌کردیم و توانستیم ۴ برد پشت هم به دست بیاوریم. بعد از وقفه که ما ۶ ملی پوش داشتیم در تمرینات ۱۳-۱۴ نفر بودیم و نتوانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. از نظر زمین تمرین هم با مشکل مواجه هستیم و با توجه به کیفیت زمین نمی‌توانیم کاری را که می‌خواهیم دنبال کنیم. بارها درخواست کردیم اما مشکل حل نشده است. لیگ برتر فشرده است و هفت هشت تیم مدعی هستند و تیم ها با کیفیت هستند. باید خودمان را قوی تر کنیم. یک سری امکانات نیاز داریم که باید مهیا شود.

وی درباره حضور ملی پوشان تیمش در اردوی ریکاوری تیم ملی گفت: من با آقای کی‌روش صحبت کردم و قرار شد بازیکنان در برنامه هفتگی سه روز ریکاوری تیم ملی حاضر باشند. اما بازی بعدی ما شش روز بعد است و فکر کنم بیشتر از دو روز نمی‌توانیم در اختیار تیم ملی بگذاریم. ما دوست داریم تیم ملی موفق باشد و با توجه به تغییراتی که صورت گرفته دوست داریم کمک کنیم اما باید تعامل مناسب شکل بگیرد.

درباره درگیری در پایان بازی و در تونل بین سروش و بازیکنان سپاهان اظهار کرد: ندیدم و بیرون بودم و اتفاق خاصی نبود. مسائل کوچک را بزرگ نکنید.

دیدگاه‌ها