کد خبر : 1847114 | 16 مهر 1401 ساعت 11:32 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

افسوس آقامجتبی از هدررفتن بهترین فرصت برای برد

وقتی تمیروف در کرج رستگار نشد! (عکس)

مهاجم ازبکستانی پیکان در مصاف با آلومینیوم فرصت ایده‌آلی را برای گلزنی و کمک به پیروزی تیمش از دست داد.

وقتی تمیروف در کرج رستگار نشد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازی پیکان و آلومینیوم در هفته هشتم لیگ برتر بسیار پربرخورد و هیجان‌انگیز بود؛ در این مسابقه اگرچه تیم آلومینیوم یک پنالتی را در نیمه نخست توسط وحید محمدزاده هدر داد، اما پیکانی‌ها نیز در نیمه دوم چند فرصت خوب گلزنی داشتند که اگر به تور می‌چسباندند می‌توانستند برنده از زمین خارج شوند.

بهترین فرصت تیم جوان مجتبی حسینی را شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی این تیم، از دست داد. تمیروف که در نقل و انتقالات تابستانی از پرسپولیس راهی پیکان شد،‌ توانسته نظر مجتبی حسینی را برای حضور ثابت در زمین جلب کند. این مهاجم مقابل آلومینیوم هم به عنوان یار فیکس به زمین رفت. او در اواسط نیمه دوم روی یک فرار دیدنی و پاس عمقی تماشایی جواد آزاده، هافبک جوان خودروسازان، با حسین پورحمیدی، دروازه‌بان آلومینیوم در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی‌که همه به هوای تماشای گل ایستاده بودند، تمیروف توپ را به بدن پورحمیدی کوبید!

1751297

این فرصت ایده‌آل می‌توانست حکم برتری پیکان در این مسابقه حساس را داشته باشد و به همین خاطر بود که تمیروف در داخل محوطه جریمه و همچنین مجتبی حسینی در کنار زمین افسوس زیادی خوردند.

با این حال اعتقاد مجتبی حسینی به تمیروف ادامه دارد؛ این مهاجم ازبکستانی امید زیادی دارد تا با جا افتادن در ترکیب پیکان بتواند روزهای بهتری را سپری کند و در امر گلزنی نیز برای خودروسازان موثر واقع شود.

1751298

دیدگاه‌ها