کد خبر : 1847387 | 17 مهر 1401 ساعت 19:59 | 10.7K بازدید | 6 دیدگاه

قلی‌زاده و حسین‌زاده با هم روی نیمکت

دو بازیکن ایرانی شارلروا جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل استاندارد لیژ قرار گرفتند.

قلی‌زاده و حسین‌زاده با هم روی نیمکت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار ماقبل پایانی هفته یازدهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده را در فهرست بازیکنان خود دارد، از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه دو پایس به مصاف تیم رده نُهمی استاندارد لیژ خواهد رفت. 

علی قلی‌زاده که پس از دو حضور ثابت در ترکیب شارلروا در دیدار اخیرشان مقابل اندرلخت به طور کامل نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد، در مسابقه امشب برابر استاندارد لیژ نیز مجددا جزو نفرات ذخیره است. 

این ملی‌پوش ایرانی که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۹ بار به میدان رفته و یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده، امیدوار است پس از یک مسابقه نیمکت‌نشینی دوباره فرصت بازی برای شارلروا را به دست بیاورد. 

امیرحسین حسین‌زاده، دیگر بازیکن ایرانی شارلروا که هفته قبل نخستین حضور ثابت خود در ترکیب این تیم را تجربه کرد و سومین بازی در ژوپیر لیگ بلژیک را انجام داد، امشب مقابل استاندارد لیژ نیمکت‌نشین است. 

یاران حسین‌زاده و قلی‌زاده با پنج پیروزی و پنج شکست در این فصل ۱۵ امتیازی و تیم دهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک هستند و در صورت برتری مقابل استاندارد لیژ صعود سه تا چهار پله‌ای خواهند داشت.

1751745

دیدگاه‌ها