کد خبر : 1848131 | 22 مهر 1401 ساعت 14:41 | 34.4K بازدید | 5 دیدگاه

حرکت نویر در لیگ ایران بازسازی شد!(عکس)

دروازه‌بان گل‌گهر سیرجان در ۱۰ دقیقه پایانی دیدار با نساجی از وسط زمین بازی را دنبال می‌کرد.

حرکت نویر در لیگ ایران بازسازی شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان پس از برتری پنج بر صفر هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان که آنها را به صدر جدول لیگ برتر رساند، انتظار نداشت در بازی خانگی دیروز برابر نساجی مازندران بازنده شود، اما آنها خیلی زود غافلگیر شدند و روی یک ضربه کرنر گل خوردند که تمام تلاش‌های پس از آن توسط شاگردان قلعه‌نویی که ۱۱ نفره(حتی با دروازه‌بان) حمله می‌کردند، بی‌ثمر بود.

در شرایطی که گل‌گهر سیرجان به دنبال زدن گل مساوی و حتی کسب پیروزی در دیدار با نساجی مازندران بود و در نیمه دوم همه جانبه حمله می‌کرد، موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری هدر می‌رفت تا امیر قلعه‌نویی از محسن فروزان بخواهد بخاطر عقب کشیدن شدید تیم نساجی، به میانه زمین بیاید و بازی‌سازی کند که در نوع خود جالب توجه بود.

محسن فروزان که جزو گلرهای توانمند در بازی با پا به شمار می‌رود، دیروز هم در چهار صحنه در نیمه دوم محوطه جریمه خودی را رها کرده و حتی در یک صحنه از میانه زمین گل‌گهر هم عبور کرد و با پاس‌کاری و تغییر منطقه زمین، سعی در بازی‌سازی داشت تا تیمش را در ایجاد حمله کمک کند.

دروازه‌بان گل‌گهر در یک صحنه، حرکت مانوئل نویر دروازه‌بان بایرن مونیخ را هم بازسازی کرد و با زدن تکل، توپ را از مقابل پای مهاجم نساجی قاپید تا آهنگ هجومی حمله تیمش حفظ شود و دوباره موقعیت‌سازی کنند که البته فرصت‌های آنها تبدیل به گل نشدند.

دیدگاه‌ها