کد خبر : 1848800 | 26 مهر 1401 ساعت 11:29 | 6K بازدید | 4 دیدگاه

بابت برآورده نکردن انتظارات معذرت می‌خواهم

فروغی: مدال ارزشمندی به دست آوردیم

دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی گفت: از کسانی که در بخش انفرادی مسابقات جهانی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم.

فروغی: مدال ارزشمندی به دست آوردیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، جواد فروغی پس از کسب مدال نقره تپانچه تیمی در مسابقات جهانی مصر اظهار داشت: کسب مدال نقره تیمی و برنز میکس تیم را تبریک می‌گویم. در فینال تپانچه تیمی برابر چین قرار گرفتیم که رقیب سرسختی بود و به همین دلیل مدال ارزشمندی کسب کردیم. چین با تمام قدرت وارد این مسابقات شده و تا اینجا نیز مدال‌های طلای متعددی کسب کرده است.

وی در خصوص عملکردش در بخش انفرادی مسابقات گفت: از کسانی که در بخش انفرادی نتوانستم انتظارشان را برآورده کنم، عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله در میادین بعدی پاسخگوی به حقی برای آنها خواهم بود.

ملی‌پوش تپانچه کشورمان در خصوص سطح مسابقات یادآور شد: سطح مسابقات خیلی خوب بود. در بخش تیمی هند، اوکراین، کره‌جنوبی و آلمان جا ماندند و ما توانستیم از میان این تیم‌ها خود را تا فینال بالا بکشیم. مقابل چین و در فینال با شایستگی حاضر شدیم ولی چین نمرات 10 مرکز بهتری را به ثبت رساند که منجر به پیروزی آنها شد.

تیراندازی ایران در مسابقات جهانی مصر تاکنون یک مدال نقره در تپانچه تیمی مردان و سه مدال برنز توسط آرمینا صادقیان در تفنگ سه وضعیت جوانان، تپانچه تیمی زنان و تپانچه میکس تیم (جواد فروغی و هانیه رستمیان) به دست آورده است.

دیدگاه‌ها