کد خبر : 1850309 | 05 آبان 1401 ساعت 12:48 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

فروزان-فولاد و تکرار خاطرات خاص

گلر باتجربه گل‌گهر امروز ماموریت سختی برابر تیم سابقش در فولاد آرنا خواهد داشت.

فروزان-فولاد و تکرار خاطرات خاص

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان عصر امروز در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر در خانه فولاد خوزستان به مصاف این تیم خواهد رفت. دیداری که دوئل‌های تماشایی زیادی را در بر خواهد داشت که گل سرسبد آن، رقابت امیر قلعه‌نویی و جواد نکونام خواهد بود اما این مسابقه یک چهره ویژه دیگر هم خواهد داشت؛ محسن فروزان.

گلر باتجربه سیرجانی‌ها که در دومین فصل حضورش در گل‌گهر روزهای خوبی با تیمش سپری می‌کند، امشب کار سختی برابر تیم سابقش خواهد داشت. فروزان که به عنوان گلر فولاد در لیگ بیستم به میدان رفت و با این تیم نمایش قابل قبولی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی داشت، حالا برابر تیم نکونام هم انگیزه‌های زیادی برای کلین‌شیت دارد.

فروزان که با مهارت پنالتی‌گیری‌اش فولاد را به قهرمانی در جام حذفی رساند و در کسب نخستین جام جواد نکونام در سطح اول فوتبال ایران سهیم بود، امشب در دروازه‌هایی قرار می‌گیرد که با آن غریبه نیست و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از آن دارد.

1757065

باید منتظر ماند و دید فروزان که حالا دیگر گلری باتجربه در فوتبال ایران محسوب می‌شود، امشب مقابل تیم یک‌دست و سخت‌کوش نکو چه عملکردی رقم خواهد زد.

دیدگاه‌ها