کد خبر : 1850594 | 07 آبان 1401 ساعت 04:33 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

همه چیز در انزلی خوب است

بازگیر: گل تراکتور و پنالتی ما هر دو صحیح بود

سجاد بازگیر تبدیل به بهترین گلزن ملوان در این روز ها شده و آمار خوب فصل قبل را ادامه می دهد.

بازگیر: گل تراکتور و پنالتی ما هر دو صحیح بود

به گزارش "ورزش سه"، سجاد بازگیر در دیدار مقابل تراکتور برای ملوان گلزنی کرد تا تعداد گل های خود در فصل جاری را به عدد چهار برساند. او سال گذشته نیز با پیراهن ملوان 11 پاس گل داد و 7 گل زد و روی خیلی از گل‌های تیمش تاثیر مستقیم داشت و با روندی که در پیش گرفته به نظر می رسد که حتی آمار فصل گذشته خود را بتواند ارتقا بدهد.

بازگیر درباره تساوی خارج از خانه مقابل تراکتور به خبرنگار ما گفت: شرایط برای ما هم سخت شده بود چرا که از لحاظ کیفی خوب بودیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم و همین یک امتیاز هم برای ما خوب بود. در این بازی تیم تحت فشار بود چرا که از شرایط آب و هوایی سطح دریا به ارتفاع رفته بودیم و این کمی بازیکنان ما را اذیت کرد ولی نکاتی که کادر فنی می‌خواست را انجام دادیم و امتیاز گرفتیم. امیدوارم در ادامه نیز روند به نوعی باشد که تیم در جدول بالا بیاید.

او با اشاره به اینکه نتایج تیمش با کیفیتی که ارائه می‌دهد همخوانی ندارد افزود: سطح کیفی تیم ملوان خیلی خوب است. خصوصا در بازی با پرسپولیس واقعا فوتبال بازی کردیم و همه ما را تحسین کردند. تیم پرسپولیس در آن دیدار روی تجربه توانست پیروز شود. مطمئن هستم که در ادامه راه شرایط فرق می‌کند.

1757488

این بازیکن درباره اعتراض تراکتوری ها به داوری و صحبت های حجت حق وردی مبنی بر اینکه پنالتی ملوان در این بازی درست نبوده عنوان کرد: فکر می کنم تمام جر و بحث تراکتوری‌ها روی گل دوم در نیمه دوم بود. من خودم وقت نکردم بازی را دوباره ببینم اما فکر می کنم گل آنها درست بود. اشتباهات داوری برای ما هم بوده و در دیدار با پیکان، هوادار، صنعت نفت و ذوب آهن از داوری ضربه خوردیم. در مورد پنالتی ما هم همه گفتند پنالتی بوده است. خود من در دو متری دروازه بودم و دیدم که حجت چطور روی بازیکن ما خراب شد. واقعا نمی‌دانم چرا مدعی است که پنالتی نبوده! داور نزدیک به صحنه بود و به درستی هم سوت زد.

بازگیر که ضربه پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد توضیح داد: پنالتی زدن کار سختی است چرا که شاید سرنوشت نتیجه و کل تیم به تصمیم همان چند ثانیه گره خورده باشد. من هم با تمام وجود کارم را انجام می‌دهم تا هم بتوانم به تیم کمک کنم و هم آمار گلزنی خودم را ارتقا دهم.

مهاجم ملوان در مورد عملکردش در این فصل گفت: سعی می کنم همیشه زحمتی که بچه ها می‌کشند را به ثمر بنشانم. کادر فنی هم همیشه از لحاظ روانی و فنی با من صحبت می‌کند تا خودم را در سطح بالایی نگه دارم و اول به تیم و بعد به خودم کمک کنم. امیدوارم به نتایج دلخواهی که می‌خواهیم برسیم.

بازگیر یادآور شد: سال گذشته ملوان عالی کار کرد و باتجربه تر شد. امسال هم شرایط تیم خوب است و این را هم بگویم که از لحاظ فردی من همیشه دوست دارم در تیمی باشم که لذت ببرم. به قول آقا مازیار بازیکن باید همیشه در جایی باشد که آرامش داشته باشد. از این رو باید بگویم همه چیز در انزلی خوب است و سر جایش قرار دارد. کیفیت تیم هم خوب است و امیدوارم در ادامه فصل در بحث نتیجه گیری موفق باشیم.

دیدگاه‌ها