کد خبر : 1850650 | 07 آبان 1401 ساعت 11:21 | 31.8K بازدید | 2 دیدگاه

پاینده: توانایی تکرار برد سال 98 را داریم

پاسخ یک ایرانی به خبرنگار آمریکایی در تلویزیون قطر

مدير روابط عمومى سابق فدراسيون فوتبال، شب گذشته ميهمان آنلاين برنامه «الطريق الى الدوحه» در تلويزيون الكاس قطر بود.

پاسخ یک ایرانی به خبرنگار آمریکایی در تلویزیون قطر

به گزارش "ورزش سه"، برنامه مشهور شبکه الکاس قطر شب گذشته به بررسی گروه ایران در جام جهانی پرداخت و با کارشناسان و روزنامه‌نگاران برای تحلیل فنی این گروه گفت‌وگو کرد.

از ایران نیز محمدجواد پاینده، مدیرروابط عمومی سابق فدراسیون فوتبال روی خط برنامه رفت. پاينده، در اين گفت‌وگو كه با حضور كارشناسان فوتبال از كشورهاى ولز و آمریکا و به زبان عربى انجام شد، ابتدا پيرامون امكان صعود تيم ملى ايران از مرحله گروهى مسابقات جام جهانى گفت: ايران براى ششمين بار به جام جهانى رسيده و آرزوى مردم و فوتبال دوستان ايرانى صعود به مرحله دوم رقابت‌هاست اما بين آرزو و توقع يا انتظار تفاوت وجود دارد. توقع و انتظار صعود مى تواند روى تيم ملى فشار ايجاد كند در حالى‌كه بايد همه ما واقع‌بين باشيم و بدانيم در گروه بسيار سختى قرار داريم.

او ادامه داد: هيچ حريف آسانى در اين گروه وجود ندارد. اگر بر اساس رده‌بندى فيفا انگلیس را شانس اول صعود بدانيم شرايط سه تيم ديگر متفاوت است كه رقابت نزديكى براى صعود به عنوان تيم دوم خواهند داشت.

پاينده همچنين در پاسخ به خبرنگار آمريكايى حاضر در اين برنامه كه مدعى شد تيم اين كشور انگيزه زيادى براى شكست ايران دارد گفت: ما در جام ١٩٩٨ هم ايالات متحده را مغلوب كرديم و توان تكرار اين كار را داريم. سه امتياز اين بازى مى تواند سرنوشت صعود را رقم بزند.

او افزود: فراموش نكنيم ايران در اين دوره تيمى باتجربه با حضور بازيكنان بين‌المللى و ستاره‌هايى مثل طارمى است كه مى توانند سرنوشت بازى را در يك لحظه تغيير بدهند. عملكرد طارمى را در پورتو مى‌بينيم و اميدواريم با همين ميزان آمادگى تيم ملى را در جام‌جهانى همراهى كند و انشاالله به مرحله بعدى صعود كنيم.

دیدگاه‌ها