کد خبر : 1851095 | 09 آبان 1401 ساعت 14:11 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

پاداش عملکرد خوب: آرسنال به دنبال تمدید قرارداد سالیبا

رسانه‌های انگلیسی ادعا کردند که باشگاه آرسنال قصد دارد قرارداد ویلیام سالیبا، مدافع جوان فرانسوی‌اش، را تمدید کند.

پاداش عملکرد خوب: آرسنال به دنبال تمدید قرارداد سالیبا

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی‌ها این مدافع 21 ساله را در سال 2019 با انتقالی 30 میلیون یورویی از سن اتین به خدمت گرفتند اما در سه فصل اخیر او برای توپچی ها به میدان نرفت و به طور قرضی برای سن اتین، نیس و المپیک مارسی بازی کرد.
اما بعد از بازی های درخشانش در فصل گذشته که باعث شد عنوان بازیکن جوان فصل لیگ 1 را به خود اختصاص بدهد، او سرانجام فرصت بازی در ترکیب تیم اول توپچی ها را پیدا کرد.
این فاصله سه ساله باعث شد تا تردیدهایی در مورد آینده او در جمع آرسنالی ها ایجاد شود اما او در بازگشت به امیریتس، با نمایش های خوبی که ارائه داد کمک کرد تا تیم میکل آرتتا در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

1758399

او در این فصل 14 بازی در همه رقابت ها برای آرسنال انجام داد و 2 گل هم زد؛ ضمن اینکه با رسیدن به ترکیب تیم ملی فرانسه، 7 بار هم پیراهن خروس ها را به تن کرد.
همین عملکرد خوب باعث شد تا باشگاه لندنی برای تمدید قرارداد او اقدام کند و به دنبال حفظ او برای مدتی طولانی باشد.
قرارداد فعلی سالیبا با آرسنال تا تابستان 2023 اعتبار دارد که برای یک سال دیگر قابل تمدید است اما آرسنالی ها می خواهند این مدافع جوان را برای مدت بیشتری حفظ کنند.
او به تازگی تایید کرده بود که مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد او آغاز شده است و آنطور که رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند، با پیشرفت مذاکرات، اکنون گفتگوها رسمی شده است و باشگاه آرسنال پیشنهادی رسمی برای تمدید قرارداد این بازیکن ارائه کرده است.
 

دیدگاه‌ها