کد خبر : 1851143 | 09 آبان 1401 ساعت 17:46 | 23.7K بازدید | 21 دیدگاه

ما قطب اول فوتبال ایران هستیم؛

ادعای بزرگ هافبک گران‌قیمت در مورد استان کرمان!

مهدی تیکدری می‌گوید استان کرمان قطب اول فوتبال ایران در فصل جاری است.

ادعای بزرگ هافبک گران‌قیمت در مورد استان کرمان!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تیکدری، هافبک تیم گل‌گهر در گفت‌وگو با خبرنگار ما درباره پیروزی مقابل فولاد گفت: بازی خیلی خوبی بود و به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم تا بتوانیم با رتبه خوب و شرایط خوب به تعطیلات برویم و این اتفاق افتاد.

هافبک راست گل‌گهر در مورد عملکرد خوب خودش عنوان کرد: قطعا تیم ما بازی به بازی و سال به سال بهتر خواهد شد اما در مورد رتبه باید بگویم که آخر فصل باید بتوانیم رتبه خوبی کسب کنیم و در جایگاه شایسته قرار بگیریم. الان در وضعیت آمادگی خوبی هستم و امیدوارم همین شرایط را تا آخر فصل داشته باشم و عملکردم از این هم بهتر شود تا نظر کادرفنی روی من مثبت باشد.

این بازیکن با اشاره به جدایی سعید صادقی و ادامه عملکرد خوب تیم گل‌گهر توضیح داد: سعید صادقی، یکی از بهترین بازیکنان پارسال ما بود اما کسانی که الان جای او بازی می‌کنند، رضا شکاری، مرتضی تبریزی، امین قاسمی‌نژاد و امیر شهیم با تمام وجود بازی می‌کنند و عملکردشان نشان می‌دهد که چقدر بازیکنان خوب و موثری هستند. بازیکنان خارجی ما کیفیتشان را ثابت کردند و قطعا در ادامه فصل بیشتر به ما کمک خواهند کرد.

1670740

تیکدری درباره شرایط خوب باشگاه گل‌گهر و استان کرمان گفت: گل‌گهر سال به سال بهتر خواهد شد و تمام مراحل حرفه‌ای‌گری را کم کم انجام می‌دهد و به شرایط ایده‌آل می‌رسد. استان کرمان هم جزو قطب‌های فوتبال ایران است و فکر می‌کنم این موضوع ادامه‌دار باشد چون هزینه می‌کنند و به نظرم حتی استان کرمان قطب اول فوتبال ایران باشد.

هافبک راست‌پای گل‌گهر راجع به احتمال جدایی از گل‌گهر به مقصد پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: من با باشگاه قرارداد دارم و هر تصمیمی که باشگاه بگیرد تابع آن خواهم بود. در سال‌های گذشته پیشنهاد از پرسپولیس و استقلال داشتم و شاید برای سال‌های بعد هم داشته باشم اما تحت قرارداد گل‌گهر هستم و تمام تلاشم را می‌کنم از این تیم به تیم‌ملی برسم. اگر عملکرد خوبی داشته باشم، قطعا سرمربی تیم‌ملی انتخابم می‌کند.

او درباره کار با امیر قلعه‌نویی عنوان کرد: درباره آقای قلعه‌نویی کارنامه‌اش، همه چیز را نشان می‌دهد. امیدوارم امسال هم نتایج خوبی بگیریم تا ایشان و باشگاه را سربلند کنیم.

دیدگاه‌ها