کد خبر : 1852419 | 17 آبان 1401 ساعت 08:49 | 28.3K بازدید | 1 دیدگاه

دکلان رایس:

هواداران حق دارند ما را هو کنند!

دکلان رایس، کاپیتان وستهام، تایید کرد که تیمش در رقابت‌های لیگ برتر، ضعیف عمل کرده و هواداران حق دارند که بازیکنان را مورد سرزنش قرار دهند.

 هواداران حق دارند ما را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، وستهام که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است، این هفته میهمان میزبان کریستال پالاس بود و در حالی که بازی تا آخرین ثانیه‌ها با تساوی ۱-۱ جربان داشت، گل مایکل اولیسه در چهارمین دقیقه از وقت‌های تلف شده، سه امتیاز بازی را نصیب شاگردان پاتریک ویرا کرد و ناراحتی هواداران وستهام را به همراه داشت.

پس از این دیدار دکلان رایس ضمن عذرخواهی از هواداران تیمش اعتراف کرد که حق با آنهاست و آنها موظفند که عملکرد تیمی بهتری ارائه دهند.

رایس در گفتگو با تلویزیون وستهام گفت:"هواداران‌مان حق دارند که انتقاد کنند. آنها پولی را که به سختی در می آورند هزینه می کنند تا بازی ما را تماشا کنند.
ما عملکرد ضعیفی ارائه داده ایم و در حال حاضر باشگاه توقع دارد که پیشرفت کنیم. هواداران حق دارند که پس از بازی ما را هو کنند زیرا ما به اندازه کافی خوب نبودیم و باید بهتر از این ها عمل کنیم.

1760645

ما می‌دانستیم که قبل از جام جهانی دو بازی مهم در انتظارمان است و می خواستیم از این فرصت استفاده کنیم تا وضعیت بهتری پیدا کنیم.
اما متاسفانه این بازی را باختیم و حس خوبی از این بابت نداریم. ما در دو فصل گذشته وضعیت خوبی داشتیم و بازی های این چنینی را به راحتی پیروز می شدیم و در جدول هم جایگاه مناسبی داشتیم. اما اکنون در جایگاهی که می‌خواهیم قرار نداریم و باید به خودمان بیاییم. این شرایط واقعا ناامیدکننده است."

فصل گذشته شاگردان دیوید مویس عملکرد خوبی در انگلیس داشتند و تبدیل به یک گربه سیاه برای تیم های بالای جدول شده بودند. چکش ها در نهایت، در رتبه هفتم جدول رده‌بندی جای گرفتند و جواز حضور در لیگ کنفرانس اروپا را دریافت کردند.
آنها این فصل در لیگ کنفرانس اروپا هم بسیار خوب پیش رفته‌اند و با 6 برد از 6 بازی، صدرنشین گروه خود شدند. اما وضعیت تیم دیوید مویس در لیگ برتر جالب نیست و فقط 4 امتیاز با قعرنشین جدول فاصله دارند.

دیدگاه‌ها