کد خبر : 1852558 | 17 آبان 1401 ساعت 20:11 | 7.2K بازدید | 2 دیدگاه

امیدواری یوونتوس: کونته فعلا تمدید نمی‌کند

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، تا پایان فصل به مذاکره برای تمدید قرارداد فکر نمی کند.

امیدواری یوونتوس: کونته فعلا تمدید نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال پیش بود که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و باتجربه هدایت تاتنهام را بر عهده گرفت و در شرایطی که این تیم در نیمه دوم جدول قرار داشت، در پایان فصل موفق شد با اسپرز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند. در فصل جاری نیز تاتنهام شروع خوبی در لیگ برتر داشته و به نظر می رسد یکی از مدعیان جدی قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر در انتهای فصل باشد.

1748876

اما قرارداد فعلی کونته در سال 2023 به پایان می رسد و هنوز صحبتی در مورد تمدید قرار صورت نگرفته است. آنتونیو کونته قصد دارد شرایط تاتنهام را در پایان فصل بررسی کرده تا بعد در مورد آینده تصمیم بگیرد. همچنین شرایط مکس آلگری در یوونتوس نیز اصلا خوب نیست و شایعاتی در مورد احتمال بازگشت آنتونیو کونته به تورین در تابستان سال بعد نیز مطرح شده است. البته نشریه کالچومرکاتو مدعی شد که درباره بازگشت این سرمربی باتجربه به یوونتوس هنوز مذاکره و صحبتی نشده و این امر نیز به پایان فصل موکول شده است.

جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام قطعی نیست و در صورت ادامه روند سرمایه گذاری در دو پنجره زمستانی و تابستانی بعد، ممکن است او قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند. اما اگر اهداف مورد نظر این سرمربی پرافتخار در پایان فصل محقق نشود، آنگاه احتمال جدایی آنتونیو کونته از تاتنهام و البته بازگشت او به یوونتوس پایین نخواهد بود. او حدود یک دهه قبل و به مدت سه فصل هدایت بیانکونری را بر عهده داشته و دوباره آنها را تبدیل به قدرت اول فوتبال ایتالیا کرد.

دیدگاه‌ها