کد خبر : 1853225 | 21 آبان 1401 ساعت 23:13 | 41K بازدید | 3 دیدگاه

باید به تیم ما فرصت دهید

آزمون: بر خلاف قبل، امروز فوتبال بازی کردیم!

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.

آزمون: بر خلاف قبل، امروز فوتبال بازی کردیم!

به گزارش “ورزش سه” مریم آزمون، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان پس از پیروزی برابر بلاروس گفت: شاهد بازی خوبی بودیم. از بلاروس برای حضور در ایران ممنون هستیم. امروز فرصت خوبی بود تا خودمان را محک بزنیم. بازی امروز واقعا یک برهان و دلیلی بود که ما ثابت کنیم، بچه های ما برابر یک تیم اروپایی خیلی خوب و آماده بازی کردند.

آزمون با بیان اینکه بازی بلاروس را آنالیز کرده بودیم گفت: شناخت نسبی از این تیم داشتیم و به این نکته آگاه بودیم که بلاروس هم به لحاظ بدنی و هم به لحاظ تکنیکی یک سر و گردن از ما بالاتر است. ما سال گذشته برابر این تیم بازی کردیم و 6 گل دریافت کردیم. اما بچه‌ها امروز با عملکرد خوب و مناسب این تیم را شکست دادند. آنچه مسلم است اگر به این تیم زمان داده شود و بازی‌های تدارکاتی مناسبی فراهم شود، مطمئن باشید روز به روز شرایط تیم ملی بهتر می‌شود. قبلا اینگونه نبود ولی امروز ما فوتبال بازی کردیم و همانطور که گفتم فوتبالمان گام به گام بهتر می‌شود. ما نیازمند بازیهای تدارکاتی هستیم.

1762401

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: امروز با ۶ بازیکن مصدوم که جزو بازیکنان اصلی تیم بودند به میدان رفتیم و توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر می کنم که جواب زحمات مان را گرفتیم. بچه ها به حرف های ما گوش دادند و نکاتی که در تمرینات به آنها گفته بودیم امروز در زمین مسابقه به نحو احسن اجرا کردند. همچنین ما قبل از مسابقه به بازیکنان گفته بودیم که نتیجه بازی برای ما خیلی مهم است، اما مهم‌تر از آن چیزی است که ما از شما می خواهیم در زمین مسابقه پیاده کنید.

آزمون در پایان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد. چهار بازیکن از تیم ملی جوانان امروز برابر بلاروس به میدان رفتند و در کنار بازیکنان با تجربه بهترین عملکرد را داشتند.

دیدگاه‌ها