کد خبر : 1853540 | 23 آبان 1401 ساعت 17:54 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

هواداری‌ها بدون تغییر وزن به تمرینات برگشتند

رحیم‌پور، بدنساز هوادار پیش از تعطیلات وضعیت جسمانی و وزن بازیکنان را ثبت کرده بود و در شروع مجدد تمرینات دوباره این موارد را بررسی کرد.

هواداری‌ها بدون تغییر وزن به تمرینات برگشتند

به گزارش "ورزش سه"، مظاهر رحیم‌پور بدنساز فصول گذشته پرسپولیس که در این فصل جو متفاوتی را در هوادار تجربه می‌کند در ابتدا راجع به تیم‌شان گفت: ما تیم خوب و مدیران جوانی داریم. ما جوان‌ترین تیم از نظر مدیریت و بازیکن هستیم؛ من جوانی را از نظر سابقه بازی هم می‌گویم. نتایج خوبی گرفتیم که می‌توانست بهتر از این هم باشد و می‌توانیم در آینده نزدیک نتایج درخشان‌تری بگیریم. روزهای سخت و خوبی را گذراندیم و نوسانات را باید به حساب کم تجربه بودن این تیم بگذاریم.

او در مورد وزن‌کشی هواداری‌ها گفت: بازی آخر ما با استقلال بود و ما در هتل وزن و ترکیب بدن‌شان را ثبت کردیم. من خودم یک پروتکل تمرینی برای تعطیلات طراحی کردم تا وضعیت جسمانی بچه‌ها را در حد مطلوب نگه دارد. آماری که از بچه‌ها بعد از برگشت به تمرین گرفتیم رضایت بخش بود. خیلی از بازیکنان تمرینات‌شان را انجام داده بودند و این به ما کمک می‌کند.

1763176

رحیم‌پور که فصل‌های گذشته شرایط متفاوتی را با پرسپولیس تجربه می‌کرد در این باره گفت: همیشه بالا و پایین جدول استرس دارد‌. ما این استرس را با پرسپولیس در لیگ و آسیا تجربه کردیم. البته ما الان در هوادار پایین جدول نیستیم و با یک برد جزو تیم‌های بالای جدول می‌آییم. ما باید تمرینات‌مان را قوی‌تر کنیم. من به بچه‌ها خیلی اعتماد دارم و این باعث گرفتن نتایج درخشان می‌شود.

1763178

دیدگاه‌ها