کد خبر : 1853850 | 25 آبان 1401 ساعت 16:26 | 6K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: بریتانیا و ایرلند خواهان میزبانی یورو 2028 شدند

بریتانیا و ایرلند مدارک لازم برای میزبانی رقابت های یورو 2028 را به یوفا ارائه کردند.

رسمی: بریتانیا و ایرلند خواهان میزبانی یورو 2028 شدند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که هواداران و تیم های ملی فوتبال در سراسر جهان برای برگزاری مسابقات جام جهانی در قطر آماده می شوند، بریتانیا و ایرلند از همین حالا آمادگی خود را برای برگزاری رقابت های یورو 2028 ارائه و درخواست میزبانی خود را ارسال کرده اند. شعار بریتانیا و ایرلند برای میزبانی از مسابقات عبارت "فوتبال برای همه" خواهد بود.

1764009

مسابقات در انگلیس در ورزشگاه های ومبلی، ویلا پارک، ورزشگاه خانگی اورتون، ورزشگاه لندن، ورزشگاه خانگی تاتنهام هاتسپر، اتحاد، سنت جیمز پارک، ورزشگاه لایت، اولدترافورد برگزار خواهد شد. میزبان های ایرلند نیز شامل دوبلین آرنا، کروک پارک، کیسمنت پارک ،همپدن پارک و پرنسیپیتی کاردیف خواهد بود.

در بیانیه ارسالی آمده است: "ما خوشحالیم که دولت های بریتانیا، ایرلند، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی از این پیشنهاد حمایت می کنند. ما در کنار هم باور داریم که می‌توانیم یک تورنمنت در سطح جهانی را میزبانی کنیم. یورو 2028 می تواند به میراثی قوی و پایدار برای فوتبال تبدیل شده و به رشد اقتصادی جوامع کمک می‌کند. با همکاری یوفا، برنامه ما میزبانی مسابقاتی است که مسیری برای توسعه تحول آفرین فوتبال پایه باشد. سوابق بریتانیا و ایرلند در میزبانی رویدادهای ورزشی بزرگ و موفق در طول چندین دهه به این معنی است که ما از تخصص و تجربه لازم برای برگزاری این مسابقات در سطح جهانی برخورداریم."

دیدگاه‌ها