کد خبر : 1853962 | 26 آبان 1401 ساعت 12:35 | 33.5K بازدید | 18 دیدگاه

انصاری‌فرد در آتلیه گتی ایمیج

کریم، شماره ۱۰ تیم‌ملی را سند زد (عکس)

کریم انصاری‌فرد فاصله چندانی تا آمار صد بازی ملی ندارد.

کریم، شماره ۱۰ تیم‌ملی را سند زد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد پیراهن شماره ده تیم‌ملی با چهره‌های اردبیلی فوتبال ایران عجین شده است. تنها سه سال پس از خداحافظی علی دایی بود که یک مهاجم دیگر از دیار او، این پیراهن را به چنگ آورد و دیگر هرگز تحویل ستاره بعدی نداد.

از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۲ مهاجمان زیادی در فوتبال ایران آمده و رفته‌اند اما بهترین پیراهن تیم ملی در اختیار مهاجمی بوده که حالا با بازگشت کارلوس کی‌روش، سومین جام جهانی خود را هم تجربه خواهد کرد.

کریم ۲۹ گل زده که مهم‌ترینش پنالتی دیدار با پرتغال بود که نامش را در بین گلزنان جام جهانی ایران قرار داد؛ کاری که هرگز علی دایی موفق به انجامش نشد.

انصاری‌فرد همچنین چند سال بیشتر از علی دایی شماره ۱۰ ایران را برتن کرده و هیچ بعید نیست چهارمین جام ملت‌های خود را هم سال آینده تجربه کند تا از این نظر هم بالاتر از برترین گلزن تاریخ فوتبال ملی ایران قرار بگیرد.

او که حالا تصاویر حضورش در آتلیه گتی ایمیج روی خروجی این وبسایت قرار گرفته، چند هفته پیش گلزنی به منچستریونایتد را تجربه کرد تا نامش را به ذهن طرفداران انگلیسی فوتبال وارد کند و حالا امیدوار است دومین گل جام جهانی را به تیم‌ملی این کشور بزند.

انصاری‌فرد ۲۹ گل هم برای ایران زده و اگر موفق شود در این جام جهانی گلزنی کند، نخستین کسی خواهد بود که بیش از یک بار در مهمترین رویداد فوتبال جهان با پیراهن تیم ملی گلی را به ثمر می‌رساند.

1764420
1764421
1764422
1764423

دیدگاه‌ها