کد خبر : 1854034 | 27 آبان 1401 ساعت 06:30 | 33.2K بازدید | 36 دیدگاه

رونالدو: مصاف با برزیل در فینال برایم رویایی خواهد بود

کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال پرتغال در مصاحبه ای اظهار کرده که دیدار پرتغال با برزیل در فینال جام جهانی برایش رویایی خواهد بود.

رونالدو: مصاف با برزیل در فینال برایم رویایی خواهد بود

به گزارش ورزش سه، رونالدو که این روزها درگیر جنجال و حواشیِ بی پایانی شده است، از رویا پردازی های خود در قطر پرده برداشته و مصافش با تیم ملی برزیل در فینال را یک اتفاق رویایی و ایده آل می بیند.
رونالدو در این باره با دوست و هم باشگاهی برزیلی خود یعنی کاسمیرو شوخی هایی انجام داده و مشتاق است او را در دیدار فینال جام جهانی ملاقات کند.

1764719

رونالدو در این باره به LiveScore گفت: 
" من با کاسمیرو در تمرینات چندین بار شوخی کردم و به او گفتم که فینال جام جهانی مصاف پرتغال مقابل برزیل خواهد بود. صادقانه بخواهم بگویم این یک رویا خواهد بود.

جام جهانی سخت ترین رقابت جهان است. من رویای فتح آن را در سر دارم. می دانم که انجام این کار سخت خواهد بود اما رویاپردازی هزینه ای ندارد و من همیشه اینکار را انجام می دهم. "

شب گذشته قبل از سفرِ یاران رونالدو به قطر، آنها موفق شدند در دیداری تدارکاتی در شهر لیسبون، نیجریه را با 4 گل در غیاب CR7 شکست دهند.
در صورتی که تیم ملی پرتغال بخواهد در مسیر رویاهای رونالدو حرکت کند، آنها باید در دور گروهی مقابل غنا، اروگوئه و کره جنوبی به نتیجه برسند تا بتوانند وارد مرحله حذفی رقابت ها شوند.

1764721

دیدگاه‌ها